خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

قد قامه ت روی تو

صداقت کلام و زلالی دوست داشتنت ، من ِ بی دین را به سوی قبله ی چشمانت به نماز می کشاند... قربه الی قلب تو...الله ُ اکبر! 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
محدثه سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 ق.ظ

واقعا الله اکبر.وقتی کسی بتونه اینجوری دل نهال ما رو ببره

شیلا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

قبول باشه نماز عشقت

نازی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:48 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

و تو چون نماز خواندی من خداپرست شدم

لعیا سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://rainbow1363.persianblog.ir

نهال جون سلام
اون ژل ضد جوش رو که گفتی (اگزوویانس) رفتم داروخانه نداشت. ولی ضد لک و روشن کننده ش رو داشت به قیمت ۳۸۵۰۰تومان. به نظر شما خوبه بگیرم؟
می خوام پوستم روشن بشه. یکم هم جوش زیر پوستی دارم. در کل پوستم خوبه ولی می خوام بهتر بشه!
مبشه منو راهنمایی کنید لطفا؟
مرسی

دوست چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:53 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
من خدمتم اگر امری باشد ضمنا امیدوارم انروز که مجبورشدم صحبت را بدلیل سوار شدن در اتومبیل بین شهری قطع کنم ناراحت نشده باشید چون مسافرین من را میشناختند و نمیخواستم متوجه صدا بشوند البته شما که نهایت لطف را در مورد من دارید و با شعور وفهم و کمال متوجه شدید ودلگیر نشدید.
بفرمائیدفرمایشتون چی بود اماده بودید یه تک بزنید تا من تماس بگیرم ضمن اینکه این روزها هم تنها هستم و در ولایت لر نشین ....
ارزوی توفیق دارم باور کنید که قلبا مثل عضو خانواده دوستتون دارم اگرچه سعی میکنم کمتر مزاحم بشم.

دوست چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام
بسیار جالب و با محتوا و شورانگیز
تحسین میکنم این نبوغ را

ونوسی سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ق.ظ

نهال جون واقعا ازت ممنونم خیلی لطف کردی عزیزم
از ظهر تا حالا چندین بار چک کردم ببینم جواب دادی یا نه
مرسی عزیزم موفق باشی

آوادخت جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ http://www.hymnymph.blogsky.com

وااای
این عبارات رو از کجا آوردی؟
خیلی پر احساسو زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد