خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

به امید آزادی همه ی بی گناهان ِ در بند...

همه‌ی 

باورها، ایمان‌ها، اندیشه‌ها، ایدئولوژی‌ها و تئولوژی‌ها 

به لعنت خدا هم نمی‌ارزند 

وقتی بخواهند 

تو را از آسمان اندیشه‌ام بدزدند 

و در حصاری محصورت کنند، 

که تو تنها سازوکار ِ ایمان و اندیشه‌ای، 

ای آزادی! 

--------------------- 

هر چه 

رنج‌ها وسیع‌تر 

دردها الیم‌تر 

زخم‌ها عفونی‌تر 

زنجیرها قطورتر 

دیوارها ضخیم‌تر 

و سیاهچال‌ها سیاه‌تر و عمیق‌تر شوند 

تو 

عزیزتر، محبوب‌تر 

و به من نزدیک‌تری، 

تو چقدر خوبی، ای آزادی! 

تو مرهم همه‌ی زخم‌ها و دردها و داغ‌هایی

و من چقدر دوست دارم نامت را تکرار کنم 

آزادی.. ای آزادی.. ای آزادی! 

--------------------- 

ای خالق آزادی! 

پیامبری بفرست 

تا این بار 

فقط و فقط 

آزادی را ابلاغ کند، 

که سه‌گانه‌ی زر و زور و تزویر 

دست در دست پلید هم 

به نام تو و دین تو 

شریف‌ترین داشتنی ِ اشرف مخلوقاتت را 

در بند می‌خواهند... 

دختر ِ رنگین کمون...

یاد بگیر که بعضی ها،از اصل و اساس و ریشه،لایق محبت نیستند دخترک ! 

حتی اگر هزاران سال بهشون زمان بدی...حتی اگه بارها و بارها بخشیده باشی و چشم بسته باشی... 

 

حتی اگه نزدیک ترین کَس ِ ژنتیکی ات باشند!! و با این که زندگی ات رو خراب کرده اند،باز هم حس کنی که خون ِه و خون می جوشه و بذار ببخشم و بذار یه فرصت دیگه و دوباره و دوباره و دوباره...  

 

وقتی بارها و بارها دست ِصداقتت رو که از ته دل،به شیرینی عسل کرده بودی و به سمتشون دراز کردی رو گاز گرفتند، دیگه دلت رو در معرض ِ بی ریشگی و درندگی شون قرار نده... 

 

نذار تا پنجه های کینه و عداوت و بی حیایی شون، دل ِ ساده ی بی کینه ات رو زخمی کنند...  

 

بخند دخترک! دنیا همینه...دنیا گاهی بی رحمه...آدم هاش از جنس سیاهی اند...بی حیایی...بی حرمتی... 

 

 

بخند و رد شو...بخند و ببخش و رد شو...نذار سیاهی وجود این آدم ها که همیشه عینِ دیوار تازه رنگ شده و خیسه،به روح ات بخوره و خاکستری ات کنه...سیاهت کنه... 

 

به حس ات اعتماد کن دخترک! بوی تند ِ رنگ، همیشه خبر از دیوارای رنگی میده...بوی زننده ی سیاهی ِ آدم ها هم از چند فرسخی احساس میشه...به حواس ات اطمینان کن...بینی ات رو محکم بگیر و دل و احساس ات رو بردار سریع رد شو... 

 

 

اونا رو رد کن تا برسی به دنیای نور و سفیدی و صداقت...تا بتونی پیدا کنی آدمهای رنگین کمونی ای رو که همیشه شفاف و زلال و خیره کننده اند... 

 

اگه پیداشون کردی،رهاشون نکن! دستشون رو محکم بگیر و حواست باشه که یه وقت فریب آدم سیاه های گول زننده رو نخوری! که تو هم به زلالی آب بشی و آسمون و رنگین کمون... 

 

غصه نخور دخترک...

 

 

 

سپاس فراوان

بی نهایت سپاسگزارم از همه ی مهربانی و حمایتتون...


خیلی خیلی خیلی ممنون...


برای چندمین بار می گم که من بهترین حس ها و دوست ها رو در این ۸ سال وبلاگ نویسی،دریافت کردم...دوست ها و حس هایی که با هیچ چیزی قابل تعویض یا جایگزینی نیستند...




حرف زیاد دارم برای گفتن...


اما هنوز دارم با خودم کلنجار میرم و ذهنم رو مرتب می کنم....دلم نمی خواد این جا انرژی منفی یا بی حالی و بی رمقی از من و وبلاگم ساطع بشه...


دارم سعی می کنم تمرکزم رو تا حد زیادی بگذارم روی ورزش و مدیتیشن و نظم...احساس می کنم که خیلی بهم کمک می کنه.


همین طور نوشتن...


پس به زودی پست های جدید می گذارم.


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پی اس ۱: کسی از چند و چون ِ کلاس های مدیتیشن و خود شناسی و این حرف ها ،در عید نوروز و در شهر ساری خبری داره؟؟  من خوندم که اقامت با خودشون هست اما ننوشته بود به چه صورت هست و در کجا و ...



پی اس ۲:شما هم وسط هفته(!) خرید میرید؟؟ به نظرتون همین مقدار خرید کافیه؟؟ منظورم اینه که فقط با یک روز،به همه ی چیزایی که می خواهید میرسید؟؟



پی اس ۳:کسی نرم افزار برای باز کردن این سایت هایی که مخابرات الان با کل ماتحتش روشون نشسته داره؟  تمام پ روکسی ها و وی++پی+++ان ها که هی مسدود میشند...

اگه وی+++پی++++ان با هر قیمتی هم که سراغ داشته باشید اما فعال باشه،ممکنه به من معرفی کنید؟



پی اس ۴:عزیزان ِ دل...گوشی من ۲ ماهه که خرابه و الان ۴-۵ روزه که تقریبا خاموشه! سیم کارت نه ها! گوشی! بنابراین من نه هیچ تماس و پیامی می تونم از شما دریافت کنم و نه بفرستم...

سعی می کنم امروز تکلیفش رو روشن کنم. اما باور کنید خیلی اعصابم راحت بود این چند روزی که خاموش بودم! بیشتر هم از مسایل کاری...




پی اس ۵: دوستان! میشه و منت بگذارید سر بنده و کسانی که احیانا از من سوالی پرسیده بودند و من نتونستم جواب بدم بهشون،یک بار دیگه سوال هاشون رو برام بنویسند؟ اگر هم که کسی مایل باشه،کامنتش رو تایید نمی کنم. اگر هر سوالی که خودم می دونستم رو سریع جواب می دم،اگه لازم بود با متخصصین اون رشته مطرح می کنم و بعد جواب می دم،و اگه از هیچ راهی نتیجه نگرفتم میگم تا پیش کسی شرمسار نشم...



پیشنهاد این شماره: آهنگ گلنار با صدای داریوش رفیعی.{زندگی نامه}

از این جا می تونید دانلود کنید: {کلیک}.





شاد ِ شاد ِ شاد باشید ...