خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

آشنا شید باهم....

دوستان،قورمه سبزی

قورمه سبزی،دوستان


http://s2.picofile.com/file/7914277197/2013_08_22_03_19_03.jpg


هکیانه...

سلام.

وبلاگ من تقریبا از 3 ماه پیش هک شده بود و من تازه یکساعته که از بلاگ اسکای تحویلش گرفتم...

دلم چقدر تنگ شده بود و چقدر شرمنده ی این همه محبت در کامنت ها شدم...




هکر نوشت:


هیچ چیز ندارم بهت بگم جز این که برات آرزوی سلامت روح و جسم کنم و دعا کنم از این به بعد، آنچنان حال و شرایط خوبی داشته باشی که دیگه هرگز دست به این عقده گشایی ها و رفتارهای سفیهانه و ابلهانه نزنی...

امیدوارم به جایی برسی،که اینقدر خودت رو دوست داشته باشی که خواه نا خواه برای شخصیتت ارزش قایل بشی و به همون نسبت در رفتار و کردار و عملکردت، اصالت و شخصیت و تربیت مشهود باشه...همین!

الهی آمین....