خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

شوهر۲

می گفتم...



فعلا که خانم گیر داده که شوهر می خوام!!! یعنی تو فکر کن که شوهر آخرین مدل کفش ورساچه و خانم دلشون کشیده و می خوانش!



گیری هم داده ها!!!



بابای دوستم(بابای این دو خواهر) یه شب ساعت یک نیمه شب زنگ میزنه به دوست من و گریه و زاری که امشب این تو ماشین سر ما رو خورده بس که گفته شوهر می خوام! باور کن من و مامانت داریم عین روح تو خونه راه میریم و نمی دونیم چکار کنیم!!!


چرا تو کاری نمی کنی؟؟؟


صبح کله ی سحر،یعنی در واقع هر روز صبح کله ی سحر هم شیده زنگ میزنه به خواهرش و داد و دعوا و گریه و غر و زاری که من شوهر می خوام چرا تو هیچ کاری نمی کنی؟؟



یه روز هم ساکش رو بسته و به حالت قهر از خونه اومده بیرون جون شوهر می خواسته!!!



یه روز دوستم و دخترش از صبح خونه ی مامانش بودند تا شب که شوهرش هم میاد اونجا...

شب شوهره آرزو رو بغل میکنه و میگه چه خبر بابایی؟؟

آرزو هم نه می گذاره نه برمیداره میگه :هیچی!! از صبح خاله شیده گریه و زاری که من شوهر می خوام و مامان بدبختم(!!) هم گوشی دستشه و داره براش دنبال شوهر میگرده!!!!!!!!!!



یه مدت هم شدید گیر داده بود به شوهر خواهره که آره! تو چه شوهر خواهری هستی؟؟؟؟

همه ی شوهر خواهرها برای خواهر زنشون شوهر پیدا می کنند تو چرا هیچ کاری برای من نمی کنی؟؟؟؟؟



ادامه دارد....

.

.

.

.

.

پ.ن: قند تو دلم آب میشه وقتی دوستای قدیمی ام رو تو کامنت دونی میبینم!

نظرات 11 + ارسال نظر
سمن پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:09 ق.ظ http://doostaneh.persianblog.ir

این اگه جلوی من بود کشته بودمش!البته دست خودش نیست! اما من اعصاب ندارم!چرا پیش روانپزشک نمیبرنش نهال؟

آخه روانپزشک چیکارش کنه؟؟؟بزرگش کنه؟؟؟؟
منم وقتی با دوستم بیرون میریم و این هست با وجود دائم البخند بودنم شب تشنج میگیرم!!‌!

یک زن پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:16 ق.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

میگم سختها ادم نمیدونه باهاشون چطوری رفتار کنه ... انگار با یه بچه طرفی منتها در سایز بزرگتر ... مواظب خودت باش نهالی...

دقیقا!!! ببین اونچه که مسلمه با تجربه های معاشرت من باهاش،نمی تونی مثل آدم بزرگ باهاش رفتار کنی!!

فیروزه پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ

نهال یعنی فقط بچه مونده؟! ... من فکر کنم یه کم مریض باشه ها :(

والا چی بگم؟؟ ولی بعید می دونم قابل درمان باشه!!

north پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:59 ق.ظ

چه بی حیا از هیشکی خجالتم نمی کشه دقیقا شخصیت همون دختر چاق تو فیلم دایی جان نا پلئون داره

آره!! یه جورایی خیلی شبیه همن!

غزال پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام من از خواننده های قدیمی وبلاگ قبلیتون هستم
میشه گفت از خواننده های خاموش
الان هم فقط میخواستم بگم خوشحالم دوباره پیداتون کردم
شاد باشی

منم خوشحالم کهدوباره باهامی...

ساناز پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ http://sanazhooman.persianblog.ir

نهال جون؟؟؟؟
اینو نوشتم ولی بخدا نمی دونم چی باید گفت؟؟
واقعا پدر و مادرش باید بزنن تو سر خودشون که یه همچین تحفه ای تربیت کردن...
شاید هم واقعا مشکل IQ داره؟؟؟
آخه کاراش هیچ کدوم نرمال نیست
واقعا ادم چیا که نمی بینه

می دونی انگار همهن یه جورایی پذیرفتنش! مثل یه قانون نانوشته همه با هم توافق کردن که این خیلی هم عادیه!!

سمن پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ

نه نهال.بالاخره با دارو یه چیزایی شاید کنترل بشه.البته باید خیلی زودتر اقدام می کردن:(

دارو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ که رشد فکری و عقلی اش رو ببره بالا؟؟ مگه میشه سمن؟

۴۰تیکه پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://40tike.wordpress.com

سمن راست میگه. شاید روانکاوی چیزی بتونه یه کم آدمش کنه. فکر نمی کنم مشکلش بزرگ نشدن باشه احتمالن یه مقدار مشکل ادراکی داره. ببینم منم جزو اون دوست قدیمی ها هستم؟

روانکاو رفته!! ولی نمی تونه روی بهبودی اش اثر داشته باشه!
مشکل ادراکی که حتما داره!

تو دقیقا از اون دوست قدیمیهایی که همیشه خونده میشی!!
گل پسرت رو ببوس از طرف من

سمن پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:39 ب.ظ

:)) نه .اگه قرار بود دارویی رشد عقلی رو زیاد کنه که اول از همه خودم میرفتم پیش روانپزشک.به هر حال داروهایی که بشه یه کم آرومش کرد.

:(( حالا بیشتر توضیح میدم

تنهاى شب پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ق.ظ http://mhi12.blogsky.com

سلام
وبلاگت زیبا
تبادل لینک؟
با چه عنوان؟
موفق...!

رو ماهت
وبلاگ خودت زیبا
حرفشم نزن!
برو پی کارت...
خودتی...!

محسن شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ق.ظ http://mohsenforghani.blogfa.com

خواندیم و خندیدیم.شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد