خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

سلام

اینقدر ننوشتم که نمی دونم از کجا شروع کنم و چی بگم...

من حالم خوبه و شرایطم بهتره...


فقط 2 تا مورد :


1-آیا کسی هست که خودش یا اطرافیانش عمل اسلیو گاسترکتومی انجام داده باشند؟؟ بخصوص در شیراز. 

آیا ممکنه اینجا هر چی که در این مورد می دونید رو بنویسد؟؟ این می تونه برای خیلی ها کمک کننده باشه...


2-من بیشتر در گوگل پلاس فعالم و تقریبا اونجا همیشه یه مختصری از حال و روزم می نویسم...

لطفا اگه از دوستان قدیمی هستید و با هم ارتباط دو طرفه داریم آدرس پلاستون رو بگذارید تا اددتون کنم....


توضیح: چون اونجا تنها حریم نسبتا خصوصی ای هست که تو این انفجار تکنولوژی برام مونده و حتی آدرسش رو به نزدیک ترین افراد زندگی واقعی هم نمیدم، اینه که فقط دوستان قدیمی و صمیمی رو که هم رو میشناسیم اضافه می کنم...نمی خوام اونجا هم به سرنوشت اینجا و فیسبوک منجر بشه و مجبور به خودسانسوری بشم....


ممنون و متشکر و سپاسگزارم...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد