خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

یاد آوری ها....



یادمون باشه از شدت تنهایی، به گربه نگیم خانم باجی!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
مرجان دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ب.ظ http://www.vapasinyaar.blogfa.com

سلام دوست عزیز
اول از همه ممنون بابت وبلاگ پر بارت. من مخصوصاً از پستی که پیشتر درباره داروهای کاهش وزن گذاشته بودی خیلی خوشم اومد و استفاده کردم.
یه سوال ازتون داشتم که ممنون میشم جواب بدین: من دارم اسلیم کوئیک مصرف می کنم میخوام بدونم که میشه همراه باهاش متفورمین هم بخورم؟ الان روزی سه تا اسلیم میخورم نیمساعت قبل از هروعده غذایی. اگه میشه کی بید بخورم؟ بعد از غذا؟
ممنون میشم اگه لطف کنی و راهنماییم کنی

اسمان جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.aseman.samenblog.com

سلام عزیزم وبت خیلی نازه به منم سربزن

بولوت پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ق.ظ

تولدت با یه روز تاخیر مبارک نهال عزیز.
کجایی دختر بهار؟

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من چکار کنم تو اینقدر خوبی آخه:***************

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد