خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

هپی اندینگ کمی غیر مودبانه...

برای خودم یه چای خوش رنگ بریزم...با خرما...بذارمش رو میز تلویزیون اتاقم... 

  

بعد با موبایلم ایرانین دنس رادیو رو بگیرم... 

 

بعد شروع کنم کف اتاقم رو مرتب کردن... 

 

میز آرایش... 

 

تخت.... 

 

کمی از کمدهای دیواری... 

 

هی کم کمک چای بخورم و نرم نرمک با آهنگ های شاد رادیو وسط اتاق برقصم...بچرخم... 

 

بعد دریچه ی اتاق رو باز کنم... 

 

قربون صدقه ی شیرین زبونی های دخترک 2ساله ی طبقه ی همکف که صداش از پاسیو میاد کنم... 

 

یه عود روشن کنم بذارم پشت پنجره... 

 

یه دوش ولرم بگیرم... 

 

لباس هامو بپوشم و برم دکتر پوست و غدد... 

 

برگردم... 

  

یه مانتو خنک نخی بپوشم و یه کتونی راحت و بزنم به کوچه باغی های خنک و خوشبوی شیراز... 

 

و بگم ک...ن لق هر چی و هر کی که بخواد منو ناراحت کنه یا نذاره از زندگی ام لذت ببرم... 

یادم باشه شمع بخرم که آخر شب،بعد از خوندن کتاب های محبوبم،پنجره رو باز کنم،یه شمع خوشبو روشن کنم،بخزم زیر ملحفه ی خنک و نرم...و سبک و راحت بخوابم... 

 

من مرداد ماه تهران بودم عزیزانم و احتمالا آخر این هفته هم... 

با یک گروه از دوستان قرار دارم ...مابقی برنامه هام مشخص نیست... 

 

دلم شمال می خواد...پاییز شمال... 

 

شود آیا؟؟؟

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ http://hametalasham.blogfa.com/

به نظرت من هم یاد می گیرم این جوری زندگی کنم؟

WHY NOT??? کاملا کاملا کاملا ب خودت بستگی داره ولاغیر...

شروع کن...

صدفی سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://www.sadafi.persianblog.ir

سلام نهال جون خیلی کار خوبی میکنی که به خودت و وجودت توجه میکنی! من هم بعضی وقتا یکم به خودم حال میدم بعد باز یادم میره غرق میشم لابه لای روزها!
پاییز اینجا خیلی زیباست البته الان یکم هوا مثل بهاره و گرم و سرد میشه ولی از آبان به بعد پاییز پاییزه! چه جالب الان من یه ماهی میشه دارم سعی میکنم بیام شیراز آخه تا حالا نیومدم وخیلی دلم میخواد بیام اون شهر زیبا رو ببینم ولی همش برنامه هام جور نمیشه یا من وقت دارم بلیط هواپیما پیدا نمیکنم یا بلیط هست من وقت ندارم یا اونها جوره پول ندارم! مخصوصا با این قیمت های هتل و اینها!! کلی هم از اینترنت سرچ کردم که کجا برم برای جاهای دیدنی! ولی خب یه شیرازی بهتر میتونه راهنمایی کنه!
راستی هوا چطوره امیدوارم گرم نباشه :)

یک زن سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ب.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

امیدوارم که منم یاد بگیرم از پست قبل یه پرینت گرفتم بزارم جلوی چشممخوشحالم که خوبی نهال عزیزم همین کافیه که ادم خودش حس خوب داشته باشه اونوقت جنگیدن با مشکلات براش یه سرگرمی میشه

رها پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ق.ظ http://rangberang.persianblog.ir/

سلام.خیلی قشنگ بود.
من تازه اومدم به صفحه ات . خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

بانوی مهر شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

نهال ... خوشحال شدم دیدم نوشتی. ایشالله همیشه دلت شاد باشه عزیزدلم.

فدای تو خانم...می بوسمت..

Foozool Khanooom شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

وا ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
نهـــــــــــــــــــــــــــــــــــال, دلم شیراز میخواد شدید! دلم دقیقآ هین زندگی رو میخواد!
فقط نمی دونم چرا شدیدآ دلم میخواست توی فرزانگان باشم! نمی دونم, شاید چون خیلی از کسایی که دوسشون دارم اونجا هستن! خونه ی که مورد علاقم بود اونجاست! نمی دونم!

کیان دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ب.ظ http://100raz.com/%D8%A8%D8%AA

http://100raz.com/%D8%A8%D8%AA
بت های همیشگی قلبت رو بشکن
دختر بی پناهی که سوار بنز مردی پولدار شد


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد