خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

دوستان عزیزی که به من گفتید که از یکسال پیش(!!) تا حالا من رو در یاهو ادد کردید و من جواب ندادم... 

دوستان من الان هیییییییییچ ادد ریکوئست معطلی در مسنجر ِ یاهو ندارم! باور کنید! 

 

در هر حال آی دی من همین کنار صفحه هست...لطفا اگه ادد کردید یه کوچولو خودتون رو معرفی کنید تا من بدونم چی به چیه و کجا به کجاست... و من دوستان خودم رو بشناسم... 

 

 

نکته ی دوم اینکه لطفا اگه منت می گذارید و خواننده ی نوشته های گهگدار من هستید،لطفا در کامنت های این پست یه نشونی،حالا یا آدرس وب یا ایمیل برای من بگذارید که احتمالا اینجا دچار تحول خواهد شد... آدرس های ایمیل برای امنیت بیشتر تایید و عمومی نمیشند خیالتون راحت...  

 

 

شاد باشید و برای همه تون عشق و آرامش ِ بی قید و شرط و همیشگی آرزو دارم...

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام مامان دل آرام چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ http://delaramemaman.persianblog.ir/

ممنون عزیزم از همدردی و محبتت...

یک زن جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://manam1zan.persianblog.ir

یهو دلم هواتو کرد گفتم شاید چیزی نوشتی خوبی نهال جون؟

Jane جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.jane-jane.blogfa.com

نهال جون من تا اومدم آفتو بخونم یاهو قاطی کرد پرید :( می شه یه بار دیگه بذاری؟ تو وبلاگم کامنت بذاری بهتره.. یه سواله دیگه ام بپرسم که ریزشه من هنوز خوب نشده ها؟ لازم نیس اول ریزش قطع بشه بعد بتامتازون بزنم؟
بعدم من رفتم داروخونه به جا اکوفان گفتم متفورمین بده. حالا چن روز بود داشتم متفورمین می خوردم تازه فهمیدم. متفورمینو یادمه یه بار تو گفتی. چیه؟ بخورم خوبه؟
مرسییییی

بیتا چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

سلام نهال خانم گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد