خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

دلم می خواد الان بخوابم تا غروب بعد غروب پاشم برم یه باشگاه شاد و تا می تونم ورزش کنم یا برم پیاده روی ... 

 

ولی نمی تونم چون ساعت ۳ امتحان دارم و فقط چند ساعت وقت دارم یه درس گند رو بخونم... 

 

دیگه واقعا از درس و امتحان خسته ام هر چند که تا بیستم امتحان دارم... 

  

دیگه حال بد شد بسکه زگهواره تا گور دانش جوییدم!! کافیه واقعا !!

 

وقتی امتحان داری هرچند هم که درس نخونی،انگار دست و پات بسته است برای کارای دیگه... 

 

 اینا رو نوشتم که بیستم که امتحان ها تموم شد هی کاسه ی چه کنم دست نگیرم و وقت نکشم! 

 

 

 

 

-توصیه می کنم حتما حتما متن یا ویدیوی سخنرانی مجتبی و ا ح د ی نیک بخت رو بخونید یا گوش کنید. 

 

-به یه دختر ۶ سااله هم در چند ساعت گذشته ت ج ا و ز کردند...شما رو به خدا مراقب دختر بچه هاتون باشید...مخصوصا الان که تابستونه و به بهانه ی بازی میرن تو پارکینگ مجتمع ها یا حیاط یا کوچه...  

 

-اگر امکانش رو حتی کمی هم دارید،دستشون رو بگیرید از این خراب شده ببرید....