خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

به جان ِ خودم اگه به این قسمت فیلم دقت کرده بودی....

یه جا هست تو فیلم جدایی نادر از سیمین،که سیمین(لیلا حاتمی)،که مدرس زبان تو یه موسسه است،شب کلاسش تموم میشه و قراره برن پایین ِ شهر که با خانواده ی زنی که پرستار پدر شوهرش بوده و حالا با هم جریانات مفصل و دادگاه و اینا دارند،مذاکره کنند...


بعد یه صحنه ای نشون میده مثلا از پنجره ی بیرون ِ کلاس،که لیلا حاتمی بعد از تموم شدن کلاس و رفتن شاگرداش،تو کلاس ِ خالی مقنعه اش رو در میاره،یه شال از تو کیفش در میاره می کشه سرش و مقنعه اش رو میچپونه تو کیفش!!



یعنی تو حساب کن پارتی که نمی خواست بره! همین پایین ِ شهر می خواست بره خونه ی یه آدم متحجر ِ معمولی! اما مقنعه رو می کَنه می ندازه اونور...




-می خواستم بگم اخیرا نسبت به مقنعه دچار آلرژی شدم! کهیر میزنم! از نظر فرهنگی هم باهاش احساس بیگانگی می کنم! وقتی هم که سرم می کنم انگار خودمو نمیشناسم توش...

اصن یه وضعی....


در تمام مدتی هم که سَرمه مدام دارم تُف میندازم به روح باعث و بانی اش...شبم که میام خونه از در ماشین که تو کوچه پارک می کنم،از سرم می کَنمش...

تو راهرو هم در تمام طبقات مشغول باز کردن دکمه های مانتوم هستم!

تقریبا وقتی میرسم خونه کاری ندارم دیگه جز اینکه بپرم تو دستشویی!! 

 

 

 

 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

تمام این زِر و زورها رو کردم که بگم ،رفقا ! سر ِ جدتون این فیلم ِ پایان**نامه رو نرید ...

این کار گروه شَمَق دَری هست برای لوث کردن این بدبختی هایی که کشیدیم...نکنید با خودتون و با همدیگه اینکارو....








شاد باشید...همه تون رو به خداوندگار مهر می سپارم.


نظرات 10 + ارسال نظر
س.ه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ق.ظ http://www.eliapesar.persianblog.ir

واقعا آدمی که به ریخته شدن ناحق خون دیگران بخنده آدمه؟

north یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ق.ظ

نگران نباش ابجیت هیچ فیلمی نمی ره چه اینوری چه اونوری !
چه جالب منم جلو موسسه ام هر روز مقنعه عوض می کنه با هم تفا هم داریم 90% زیبایی ادم می گیره

پانتی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://pantijoon.persianblog.ir/

وای نهاللللل داغ دلم تازه شد که این فیلم ۲هفته رو ژرده بود ولی من وقت نکردم برم ببینم۱‌اینقدرررررررر حیفم اومد‌!منتظرم به صورت قاچاقی در بازار ژخش شهُ‌برم سی دیشو بخرم!!‌میدوم خیلی کار حبیثانه ایه ولی خوب چی کار کنم؟ نتونستم ببینمش خوب!!!!!!
وای این مقنعه رو نگو که دیگه تابستون جهنم میشه!!! واقا خدا چوب بکنه به ماتحت باعث و بانیش!!! نهال دقیقا منم مثل تو تا ماشینو تو پارکینگ پارک میکنم، سریع مقنعه رو با شدت درمیارم، توی آسانسورم مانتو رو درآوردم و بندای کفشمم باز کردم و بعدشم پریدم تو حموم!! وقتی نوشته تو خوندم، فک کردم خودم نوشتم اینا رو!! باور کننننن...بعد جالب اینجاس که این پرهام همیشه این کار منو مسخره میکنه و میگه فقط تویی که از دم در حیاط لخت میشی تا میرسی به خونه!! هیچ کس این کارایی که تو میکنی ، نمیکنه!! الان باید این پستتو ببرم بهش نشون بدم و یه زبون گنده هم براش دربیارم که اینقدررر از من ایراد نگیره!!!!!!!

فلفل خانم یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:04 ق.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

عزیزم بهت تسلیت میگم مرگ جوون خیلی سخته به خصوص اگه اینجوری که میگی مرگ بویی باشه و همه رو تو شوک بزاره.خدا رحمتشون کنه و بهتون صبر بده.
این پستت هم همش چشامو بستم نمیگی شاید یکی مثل من بدبخت این فیلم رو ندیده باشه.
همیشه خودمون میگیم دیگرون ظرفیت ندارن و انتظار دارن ولی خودمون هم یکی از هموناییم چقدر خوب میشه اگه از کسی انتظار نداشته باشی ولی در عین حال همونقدر مهربون باشی و گذشت داشته باشی!

می می یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://shalima.persianblog.ir

سلام . منم چند روز پیش دریا بودم و از اینکه با شلوار تو آب دنبال پسرم میکردم و تو اون هوای گرم مانتو و روسری سرم بود و خیس عرق بودم هی به باعث و بانیش ف ح ش میدادام

Foozool Khanooom یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ

نهال جونم ایمیلت همون فبلیه هست؟ نهال آندراسکور....؟؟

nahal_sarsabz@yahoo.com

علی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام
من شنیدم بلیت این فیلمو با ژست مجانی در خونه ها توزیع میکنن.
راجع به ریزش موهام باید بگم احتمالا ارثی باشه از سمت فامیل ژدر نه اما ۲ تا از داییا یکیشون تقریبا کچله اون یکی هم در شرف کچل شدنه اما دوتاشون موهای ژر ژشتی دارن
آیا راه درمانی داری؟
اگه ساینس تاثیر داره بگیرم

سلام
شما احتمالا ریزش مو ی ارثی داری احتمال قریب به یقین و صرف مصرف کردن ِ شامپوی ساینس به تنهایی، زیاد کاری از پیش نمیبری...

نمی دونم کجایی ولی بهتره به یه متخصص درست درمون مراجعه کنی تا درمان های کمی پیشگیرانه برات شروع کنند...
هر چند من خودم به شخصه با درمان هورمونی برای این قضیه خیلی موافق نیستم در مردان !
اما راه های دیگه هم هست...

و خب اگه دکتر تشخیص داد که ریزش موی ارثی نداری،یا طاسی تیپ مردانه در انتظارت نیست،درمان های موضعی خوبی وجود داره که می تونی زودتر شروع کنی....
به هر حال قدم اول پیدا کردن یه پزشک باسواده...
شاد باشی

ملودی چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

سلام نهال جون گلم ببخشید دیره من تازه خوندم .تسلیت میگم عزیز دلم خدا رحمتشون کنه .ایشالا که روحشون شاد باشه .الهی بمیرم این مدت همش عزا داشتین از خاله ی گلت گرفته تا عمه ی گل کوچیکت .الهی دیگه این غم و غصه و این ناراحتی دیگه تو خانواده تون نیاد و خودت هم همیشه همونی باشی که باید باشی و بتونی وسط این آشفته بازار اجتماعی و اتفاقات بدی که تو خانواده افتاده باز هم روحیه تو حفظ کنی.در مورد مفنعه و این حرفا هم به نظرم هر چی که حرف زور باشه اخر عاقبتش همین میشه اگه بهمون اجازه ی انتخاب میدادن خیلی بهتر بود و اونوقت بود که شاید نتیجه ی بهتری هم داشت ولی متاسفانه همیشه دست زور بالا سرمونه

ساتین پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ب.ظ

برای این فیلم بلیط نیم بها توزیع کردند - بلیط و دعوتنامه فرستادند در خونه ها - سئانس فوق العاده گذاشتند- تلویزیون خودشو خفه کرد از بس تبلیغش کرد( اونهایی که هنوز این رسانه ننگین ضد مردمی رو می بینند بهم گفتند)-آخر هفته ها سکه جایزه میدهند تو سینما- از همه خنده دار تر عین قرعه کشی بانک ها یه ماشین گذاشتند جلوی سینما آزادی که قراره بین بینندگانش قرعه کشی بشه!- از اونم خنده دار تر فرموده اند این فیلم با بودجه شخصی ساخته شده!( اونجای بابای آدم دروغگو!)- تهیه کننده اش برادر شمقدریه

ولی خودشونو بکشند هم مخاطب آگاه نمیره یه فیلم فرمایشی دولت فرموده رو ببینه.

راستی منم هر روز صبح که دیرم شده و باید از در بزنم بیرون این مقنعه احمقانه رو رو سرم تنظیم می کنم و جد و آباد اونی که اینو اجباری کرد رو می جنبونم. اونو بدهند دست من می دونم تا آخر عمر چیکارش کنم

علی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
من راههای زادی رو برا درمان امتحان کرم:
۱. ماینوکسیدیل
۲.قرصهای فینستراید از نوع آمریکایی (فینپشیا)که هورمونای مردونه رو بلوکه میکون
۳. زینک پلاس
۴. شامپو و هیر تونیک آلپسین
و.........
راستی جدیدا یه محلول گیاهی به اسم تلسم که ساخت ایرانه و میگن که ثبت اختراع هم شده اومده و شرکتش ادعا میکنه اگه تو سرت موهات به حد کرکی هم رسیده باشه بعد از ۶ ماه استفاده مو درمیاری یکی از دوستای منم گرفته بعد از یک ماه که داره استفاده میکنه ازش پرسیدم اثرشو میگه الان دو روزه ریزش موهام خیلی کم شده ُ راستی شما به نظر میرسه ازپوست و مو اطلاعاتتون بالاست تو این زمینه کار میکنین ؟در جوابتون باید بگم من محل سکونتم تهرانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد