خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

دنیای این روزای من...

امشب از اون شب هاست که به دلیل ترافیک فکری(!) خوابم نمیبره! ساعت نزدیک به ۶ صبحه و منم فردا و کلا این هفته دنیایی کار و فعالیت دارم...


این روزها زندگی ام رو دور تنده و دارم مثل فرفره می چرخم...این وضعیت در حالت عادی خوب هم هست اما الان متاسفانه انرژی منفی اطراف و حول و حوش زندگی ام زیاده...


و البته مثل همیشه و طبق عادت سنواتی(اونایی که از قدیم با من هستند می دونند)،ایستادگی و صبرم در مواقع بحران زیاده و منتظرم تا این دوره هم بگذره...


خیلی دلم می خواد یه سری تغییرات اساسی در خودم به وجود بیارم...بیشتر هم در رابطه با آدم های اطرافم...پذیرفتن تفاوت ها و نگه داشتن ِ سطح رابطه در فاصله ای که برام زجر آور و خسته کننده و اجباری و مایوس کننده نباشه...


دلم می خواد بتونم بپذیرم که واقعا شاید گاهی نزدیک ترین افراد، به هیچ وجه هم اندازه و هم فکر و هم روحیه و مطابق و مفید نباشند...دلم می خواد بتونم روی خودم کار کنم تا اگر نیاز عاطفی یا حتی عادت یا حسی هم بهشون دارم،جای دیگه و به گونه ای دیگه جبران کنم...قبل تر ها در این مساله موفق تر بودم! اما الان حس می کنم یه ضعفی دارم در برابرشون که ناشی از احساسات ِ عاطفیه ( که شاید خودم دارم) و باعث میشه که بذارم بهم نزدیک شیم و بعدش زجر بکشم و خودآزاری کنم!



به نظرم زندگی مثل سناریوی یک نمایشنامه است...که نویسنده و بازیگر ِ اصلی اش یه نفره!

این انتخابه توئه که چه داستانی و با چه تِمی بنویسی...شاد،آرام،هیجان انگیز،ترسناک،کسل کننده،غمگین...

این انتخاب توئه که از چه بازیگرانی استفاده کنی...

و کلا انتخاب توئه که زندگی رو ارائه بدی...


هیچ دلیلی وجود نداره حتی،که بخواهی بازیگران ِ تحمیل شده یا بد رو به بازی ات دعوت کنی...


و فکر کنم الان لازمه که من سناریوی زندگی ام یه بازبینی کلی کنم و این دفعه همه چیز رو اگاهانه تر نقش بزنم...





-شاید فعلا فقط روزانه نویسی کنم...احتیاج دارم به حرفای ساده و به مرتب کردن افکارم...


نظرات 3 + ارسال نظر
فرج الله فیروزی تبار یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ق.ظ

با سلام. به دنبال کسانی هستیم که می خواهند از طریق سایت یا وبلاگ شان درآمد کسب کنند. آیا می دانید همکاری در فروش به چه معناست و چگونه می توان از طریق مشارکت در فروش پول درآورد ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید

http://www.parsys.biz/orderwork.aspx?rgm=faraj2001

دختره یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://likepoison.blogfa.com

واقعا همینه ها نهال نزدیکترین فرد هم هم فکر و هم عقیده نیس
خیلی با حرفات موافقم خیلی

هلیا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://raha1377.blogfa.com

سلا وبتون عالیه خوشحال میشم به وب منم سربزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد