خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

ساعت ۴ و نیم صبحه و من در حالی که تمام بدنم رو یه حشره  ای که نمی دونم چیه ولی قهوه ای رنگه و نوزادشم عین مورچه است،گزیده،نشستم دارم به زمین و زمان حرفای خوب میزنم!!


تمام بدنم بخصوص رون هام و دستام و گردنم و ...شده عین ماهیتابه ی تفلون ِته گرفته ی این تازه عروسا از بس جای نیش ها بزرگ و متورمه و می خاره!!


برادره هم در مقیاس کوچیکتر به همین درد مبتلا شده و الان کل هیکلش رو پهن کرده وسط هال و اونجا خوابیده!!



همسایه ی طبقه ی اول اومده پاسیویی رو که پنجره ی اتاق من و برادره تو اون باز میشه،لب تا لب گل گذاشته و احتمالا این کوفت ها از اونجا میاد... یعنی دلم می خواد برم بزنم تو سرش الان!!

 بگم نگا ! من ِ بیچاره از صبح سرکار-دانشگاه-همراه مریض در بیمارستان-در حال انجام وظیفه به عنوان فرزند ارشد خانواده در قالب خرید ملزومات و ...غیره بودم! بعد مگه اینجا هلنده خب که از توو دل و جیگرتون هم گل هوا کردین؟؟ خب میبردین داخل خونه همه رو!!! یه سم می پاشیدین لااقل...


هر چی هم که هست اتاق من و برادره نقش زایشگاه رو داشته و اینا فرت و فرت اینجا زاد و ولد کردن...


تمام رختخواب ها و تشک ها و ملحفه ها رو از صبح آفتاب دادیم و گوشه به گوشه ی تخت ها رو هم جارو کشیدیم...


عروسک و تمام چیزایی که احتمال داشت مورد حملات ترو  ریستی  واقع شده باشند از اتاق خارج کردیم و گذاشتیم زیر آفتاب...




الانم از زور ِ استیصال نشستم دارم جای پشه ها رو (تو بگو تمام بدن) کمپرس یخ میکنم! یه ضد حساسیت هم خوردم!

فردا هم یه دنیاااااا کار دارم!


کسی می دونه روش ریشه کردنش چیه؟؟



ای خدا !!! میشه بسهههه؟؟










***

دختر دوستم امروز میگه: خاله جونم! میشه لطفا شما هم با یه شاهزاده(!) ازدباج کنید بعد من لباس عروسه گشنگ(قشنگ) بپوشم ساق روشتون (!) بشم؟؟


حالا خلاصه شاهزاده ای ، دوکی،کُنتی،پرنسی چیزی سراغ داریدبرا دل این بچه(!) یه خبری بدین...




نظرات 7 + ارسال نظر
Marjan سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ق.ظ http://Kavir-semnan

نهال جان این bed bug یا همون ساس خودمونه و به این مفتی ها نمیره تو اینترنت سرج (کیبوردم عربیه ببخش) کن میبینی تنها راهش کرمای بالای ٤٠ -٤٥ درجه است اما بدیش اینه لامصب میره هر جا که fabric باشه لونه میکنه حتما دکتر برو و ١ روز از خونه برید بیرون و دمای خونه رو تا ٥٠ ببرید بالا
خیلی مواظب خودت باش امیدوارم من کاملا اشتباه کرده باشم
میبوسمت

ملودی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

ای بابا نهال جون چقدر بد وای خیلی سخته از این گزشا.من به جات بودم حتما به همسایه یه تذکری میدادم اینهمه همه چی رو جمع کردین و آفتاب دادین دوباره بیان چی؟؟؟ میتونی سوال کنی ببینی شاید یه سمی روشون اثر داشته باشه بزنی ولی بدیش اینکه که تا اثر سمه بره تو اتاق نمیتونی بری. چشم ما شاهزاره پیدا کردیم برای دل اون بچه ی کوچولو هم که شده میفرستیم اونطرفی بوووووووس

پانتی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://pantijoon.persianblog.ir/

وایییی نهال آخه این چه جونوریه؟ من واقعا تجرب ای در این زمینه ندارم وگرنه حتما بهت میگفتم. اگ بری از این مغازه هایی که وسایل کشاورزی و سم آفات میفروشنُ‌شاید بتونن کمکت کنن. یاد این فیلمای حملهء ملخها و مورچه ها و این چیزا افتادم!!
نهال! اگه دوکی کنتی پرنسی چیزی گیر آوردم، مطمئن باش خودم میرم زنش میشم، نمیزارم دست هیچ کیییییییی زودتر از من بهش برسه!!!

دختره سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ http://likepoison.blogfa.com

خوب برید بهشون بگید گل و بلبلا رو بردارن
آقا یه دوکی کنتی میخواستم به خدا برای بچه میخوایم چشم انتظاره:دی

hanieh پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

فضای وبلاگ جالب و دوست داشتنیه
ممنون

لاله تنها جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

درود
شاید این مسئله ربطی به پستی که نوشتی نداشته باشه ولی خواستم یادی از دختر خورشید که چندی پیش روحش پر کشید شده باشد .روحش شاد
باید این ناله ی خشم آلودت/ بی گمان نعره و فریاد شود/ باید این بند گران پاره کنی/ تا تو را زندگی آزاد شود/ خیز از جا پی آزادی خویش/ خواهر من، ز چه رو خاموشی/ خیز از جای که باید زین پس/ خون مردان ستمگر نوشی

eli جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

ای داد نهال جون
این جونور بد ذات ساس تختخواب هست خیلی هم به سختی از بین میره
راهش اینه که سم مخصوصش رو از فروشگاههای آفتکش فروشی بخرید و چند بار همه جاهایی که هستن از جمله تختهاو مبلها و وسایل چوبی رو با اون سم سمپاشی کنید
موفق باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد