خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

کیش

-دلم می خواد برم مسافرت! یعنی خیلی احتیاج دارم! الان مستهجن ترین فانتزی ذهن من اینه که،یکی یه ویلایی داشته باشه تو کیش،بعد من کلیدشو بگیرم،برم اشهدم رو بخونم سوار طیاره شم،برم تو ویلاهه در رو ببندم،بعد خودم باشم و خودم! تا چند روز...به خدا !  

 

شود آیا؟؟ 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
تفکرات یواشکی یک.... سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ

اگه میخوای بری زودتر برو کیش داره خیلی داغ میشه این روزا گلی .ولی ارامشی که کیش به من دست داد هیچ جا نداد حتما واسه تو هم همینه

فلفل خانم سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://fellfooli.persianblog.ir

دل من که دیگه انقدر مسافرت میخواد و نمیشه از اینجا تکون بخورم که واسم شده یک عدد رویای بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد