خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

تا ابله در جهان است...

....حذف شد!


-همین که حرفام رو زدم کافی بود...ترجیح میدم که باشم تا گاهی بتونم حرف بزنم تا اینکه حذف بشم و صِدام بریده بشه...



-مرسی از همتون با کامنت های خصوصی و عمومی تون...


نظرات 5 + ارسال نظر
yalda شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

afarin be in ghalamet,va in toor shiko va jasooraneh manzooreto resoondan,neveshteye bahali bood,payandeh bashi nahal azizam

ستاره چین شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:00 ب.ظ

نهال جان حرص نخور…جدی میگم… از ماست که برماست…همینه که همینیم هیچی هم نمیشیم همینم میمونیم… خانه از پای بست ویران است….حرص نخور خواهر…
همیشه میام میخونمت دختر…نوشتنم نمیاد خیلی وقتها… ولی هستم دوروبرت…

پانتی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ب.ظ http://pantijoon.persianblog.ir/

حرفات خیلی درست و منطقی بود نهال جون. ولی خوب همه جا چه در محیط مجازی و چه حقیقیُ‌آدم خوب و بد و مسئول و بی تفاوت هست..نمیشه توقع داشته باشی همهء‌گودر خوانها یا وبلاگ نویس ها منطقی و عاقل و همه چیز فهم باشن.
منم این فیلمو ندیدم. یعنی به هیچ عنوان حاضر نیستم برم تو جیب اون کارگردان چماق به دستش پول بریزم. ولی اعتراف میکنم قسمت 1 و 2 رو دیدم، البته بازم نه در سینما! از روی سی دی کپی شده شاید اینجوری وجدانم راحت تر بخوابه!!! ولی به هرحال سر قسمت اول و دومش تحریم اینقدرام جدی نبود، اما قسمت سوم واقعا به نظر من باید به صورت ملی و خودجوش تحریم میشد که خوب همونجور که گفتم همه جور آدم همه جا هستن و نمیشه از همه توقع داشت!!!
بگذریم. تو حرص نخور نهال جون. با حرص و جوش خوردن چیزی عوض نمیشه.
بوس بوسسسسسسسسسسسس

ساتین شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ب.ظ

حرف دل منو زدی نهال جونی

ماری یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام عزیز دل غالب وبلاگ های لیست علاقمندی های من فیل شدن تو رو خدا چیزی ننویس شما هم فیل شی فکر کنم علت فیل شدن گیلاسی اشاره به همین موضوع باشه گر چه که کاملا با حرفات موافقم و با مواردی که اشاره کردی به شخصه برخورد کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد