خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

دوست

-شاید تا حالا سه چهار تا پست نوشتم و دقیقه ی آخر پابلیش نکردم...  

 

این سندروم خود سانسوری ِمزمنم دوباره فعال شده!! 

 

  

-یه دوستی بعد از ده سال!!!!!! {فقط} چند تا از کتاب های من رو که برده بود آورده...بعد میگه: ببخشیدا نهال جون! کتاب ها رو یه کمی موریانه خورده،یه کمی موش!!!! برات تمیزشون(!) هم کردما... 

 

خلاصه این که باقیمانده های کتاب ها رو ازش گرفتم  و آخر شب یه نگاهی بهشون انداختم و گذاشتمون بالای تختم و خوابیدم... 

 

قبل از این که چراغ رو خاموش کنم دیدم یه موجود خیلی خیلی کوچیک داره اطراف تختم راه میره!! 

اول خیلی متعجب شدم و بعدش با یه دستمال گرفتمش و از پنجره پرتش کردم پایین تو باغچه!! 

 

 

امممممممما....صبح که بیدار شدم دیدم دستم و پام گزیده و متورم و دردناکه... و این علتی نداره جز این که لابه لای کتاب ها و اون موجود عجیب دیشبی، ساااااااس بوده رفقا........ 

 

 

 

 

نتیجه ی داستان: 

 

۱-اون کسی که کتاب امانت میگیره.(...)و اون کسی که امانت می ده (....)تره؟؟ 

 

نه جانم 

 

۲-اصولا امانت دادن کتاب کار بدیه؟؟ 

 

نه عزیزم 

 

 

۳-دوستی با آدم های لا ابالی موجب خسران است؟؟ 

 

نه دلبندم 

 

۴-دوست مذکور،در خانه شان باغ وحش کوچکی دارند که جانواران آن با غ وحش از کتاب ها و جزوات من تغذیه می کنند... 

 

بللللللللللللللللللللللللله.پاسخ صحیح همینه...شما برنده شدی فی الواقع!!! 

 

 

 

  

 

 

 

 چیزی که تو این ماجرا دل من رو می سوزونه،نه کتاب های تکه پاره و جویده شده ام هست و نه دست و پای گزیده شده و متورمم و نه این رابطه ی دوستی که به آدم احساس اورژانس اجتماعی -پزشکی بودن میده بس که فقط هر بار که کار دارند سراغت میان...  

 

بلکه فقط دلم به حال دفتر شعرهای دوران نوجوانی ام  میسوزه که این دوستم سربه نیستش کرده(ده سال پیش داده به دوستش و اونم کلا از شیراز رفته) و دیگه به هیچ عنوان به دستم نمی رسه...  

 

 

 

 

 

 

-آخر هفته و تعطیلات خوبی داشته باشید...به نظرم فرصت خوبیه برای مطالعه ، فیلم دیدن و پیاده روی... میشه شنبه احساس بهتری داشت...  

 

یادتون باشه که همین الان،اولین لحظه از باقیمانده ی زندگی شماست... 

 

 

 

 

 

 

سعی می کنم این چند روز تعطیلی ، پست های گزارشی و روزمره بنویسم... 

 

همه تون رو به خداوندگار مهر و شادی میسپارم...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
N سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

Sas roo Jedi begir age too otaghet looneh koneh risheh Jan kardanesh kar hazrate fileh!!!:(

الان این حرف ت رو تو خونه گفتم...
همون شب هم بردم دونه به دونه ملحفه هامو عوض کردم و زیر و رو اتاقم رو جارو کشیدم
یعنی من باید خودم رو بکشم از دست این دختره...
خیلی لطف کردی عزیزززززم
شاد باشی و برقرار

kiana سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ

nahal,chegadr dir up mikony,delam barat tang mishe khob...rastesh rom nemishe to yahoo ham mozahemet besham,plz tond tond up kon

فدای تو بشم من کیانای مهربونم....نازنینم...چشم...حتما

می بوسمت خیلی خیلی خیلی

mahnaz سه‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ

نهال جون دونه دونه دارم ارشیوتو میخونم
میشه برام ادرس اون وبلاگتم بذاری تا بخونم
یه نظر دیگه هم برات نوشتم ولی نمیدونم تو کدوم قسمت نوشتم
یادم رفته
خواهر گلم خیلیییییییییییییییییی زیاد دوست دارم
بوووووووووووووووس

عزیز دلم....
مرسی از مهر و محبتت...

من وبلاگ قدیمی ام رو خیلی وقته که حذف کردم...

خوشحالم که تو رو هم اینجا کنارم دارم...

یه دنیا بوس و آرزوی شادی برای تو مهربونم

ملودی پنج‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

وای خدا نهال جون این دیگه چه مدلش بوده موش ساس موریانه واقعا تاسف اوره که این دوستت چطوری از لوازم دیگران که به امانت گرفته نگهداری میکنه .مخصوصا که دفترت رو هم داده به یه نفر دیگه .فکر کنم دیگه گذاشتن اسم دوست روش خیلی بی انصافی باشه پستای قبلی تو هم خوندم در مورد کتابا واقعا دلم گرفت از اینکه کتاب ارزش واقعیشو نداره .در مورد خواهر داشتنم درست میگی خیلی خوبه آدم یه خواهر داشته باشه ولی عیب نداره قربونت برم .خدا گاهی اوقت همه ی نعمتا رو با هم به آدم نمیده عوضش خدا برادر تو برات فرستاده .بووووووس گنده

اصلا باور می کنی ملودی با این دوستیمون به عدد(نه به نزدیکی روح) بیشتر از ده ساله،اما دیگه کاملا سرد شدم؟؟ خیلی چیزهای دیگه هم ازش دیدم که یه موقعی می نویسم....

بووووووووووووس با بهترین آرزوها برای تو ملودی مثبت و پر انرژی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد