خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

سرع اینترنت امروز به قدری کم هست که نمیشه نظرات رو جواب داد... 

 

جواب سوال هایی رو که پرسیدید رو هر چی نوشتم ارور داد(تا الان که ۲:۳۰ صبحه سعی کردم). 

 

همه ی سوال هاتون رو گرفتم و چهارشنبه اول وقت سعی می کنم جواب بدم عزیزانم....  

 

 

نظرات 74 + ارسال نظر
مرجانه چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ

عزیزم تو شیرازی هستی یا اصفهانی ؟ دکتر خوب زنان و زایمان توو این ۲ تا شهر میشناسی . البته اگه شیرازی باشه برا من بهتره .من وبلاگ ندارم میشه همینجا جواب بدی ..آخه اکثر بچه ها تهرونی ان و اطلاعاتی ندارن .دکتر یکه جراحی زیبایی اندام باشه مثل لیپوساکشن اینا چی ؟میشناسی ؟ لیزر لیپولیز که در تهران خیلی مد شده در شیراز یا اصفهان هم هست آیا ؟من بندرعباس هستم .

شیرازی ام...

دکتر زنان دقیقا برای چه موردی(هرکسی توی یه فیلدی بهتر کار می کنه)

اما در کل دکتر رستمی-دکتر پارسانژاد-دکتر مقومی-دکتر مینو رباطی-دکتر مینو ذوالقدر خوب هستند.آدرس هاشون رو هم اگه خواستی برات میگذارم.
در مورد لیپولیز هم چه در شیراز و چه در تهران به کسی اعتماد نکن و به ورزش و رژیم و ماساژ اصولی(توسط متخصص امر) بپرداز.

من باز هم در خدمت هستم اگه هر سوالی بود یا کمکی ازم ساخته بود...

eli چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:59 ب.ظ

khosh b hale ounaei k javabe soalashuno mikhay bedi nahal jun
man k ta b hal 2-3 bar azat soal porsidam ghabel nadunesti javabamo bedi aziz

آدرس باشگاه رو خواسته بودی دیگه؟؟ دختر نمیشه این چیزا رو علنی نوشت که آخههههههههههههههههههههههههههههههههه
ایمیل بگذار لطفا

تفکرات یواشکی یک... پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ق.ظ

ممنونم نهال جونم

مرجانه پنج‌شنبه 4 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

خانم من شنیدم که شما شیراز زندگی میکنید میشه کمکم کنید . دکتر خوبی در زمینه لیپولیز در شیراز یا اصفهان میشناسی ؟اخه من ساکن شیراز نیستم اکثر بچه ها هم تهرانی هستن .مرسی

جوابتون رو توی پست قبل نوشتم

اینم کپی اش:

شیرازی ام...

دکتر زنان دقیقا برای چه موردی(هرکسی توی یه فیلدی بهتر کار می کنه)

اما در کل دکتر رستمی-دکتر پارسانژاد-دکتر مقومی-دکتر مینو رباطی-دکتر مینو ذوالقدر خوب هستند.آدرس هاشون رو هم اگه خواستی برات میگذارم.
در مورد لیپولیز هم چه در شیراز و چه در تهران به کسی اعتماد نکن و به ورزش و رژیم و ماساژ اصولی(توسط متخصص امر) بپرداز.

من باز هم در خدمت هستم اگه هر سوالی بود یا کمکی ازم ساخته بود...

[ بدون نام ] شنبه 6 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام و سپاس از شما اول معذرت از این که مطلبم رو اینجا نوشتم امروز تازه با شما آشنا شدم و چون آخرین مطلب دارویی مربوطه بهمن ماه نوشته شده بود گفتم شاید بررسی نشه.
سوالی داشتم و اون این که 40 سالمه و دو سال از زایمان دومم میگذره . 75 کیلو وزنمه در حالی که 156 بیشتر قد و قامت ندارم . کم کاری تیروئید دارم . چند سال است و البته تحت کنترله . به شدت به یک داروی کاهش اشتها نیاز دارم و یقین دارم که اگه اشتها کنترل بشه ،با ورزش و رژیم میتونم لااقل یه حد خوبی کم کنم و بعد از آن به هفته ای یک کیلو راضی بشم . شاغلم و حسابی پر مشغله.چه دارویی رو پیشنهاد میکنید.؟

دوست خوب من

اولا که لطفا توسط یه متخصص غدد خوب دوز لوتیروکسینتون رو کنترل کنید و دارو رو به صرف متعادل بودن تیروییدتون قطع نکنید که همین باعث چاقی میشه...

دوم اینکه سختی رژیم و ورزش منظم فقط یکهفته است و بعدش اشتها خود به خود کم میشه...

سوم اینکه مثلا می تونید ریداکتیل بخوردی برای کاهش اشتها اما همه ی اینا در دراز مدت عوارض داره(و حتی در کوتاه مدت) و بهتره طبیعی عمل کنید..

دو ساعت بعد و یکساعت قبل از ورزش به هیچ وجه چیزی نخوردید...جز آب.

از چای سبز زیاد استفاده کنید...

اگه با دوز مناسب لووتیروکسین و یه رژیم اصولی و این مسایل ژیش برید محاله لاغر نشید...
حتی اگه بدنتون اولش مقاومت کنه...
اما در نهایت ریداکتیل اشتهاتون رو کم می کنه اما بازم میگم طبیعی بهتره...

با دکتر غددتون در مورد مصرف متفورمین هم مشورت کنید...


اگه بازم هر سوالی بود من در خدمت هستم

دناتا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ب.ظ http://donata.persianblog.ir/

تست

[ بدون نام ] جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام واسه عفونت دکتر زنان خوب چه کسی رو معرفی میکنید در شیراز؟

دکتر مینو ذوالقدر...مینو رباطی...ایرج بینا و ...

نازنین پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام برای چسپنده گی رحم و بسته بودن لوله ها دکتر خوب کیه

در شیراز : دکتر پارسانژاد-دکتر ژاله ذوالقدر-دکتر رستمی-دکتر مینو رباطی

مهوش سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ب.ظ

سلام ..من واسه فیبروم پیش دکتر ابطحی و مقومی رفتم.۲ نظر مختلف داشتن به نظر شما به کدوم بیشتر میشه اعتماد کرد؟
با ۱ دونه تخمدون کسی می تونه حامله بشه؟

پیش رستمی و پارسانژاد هم برید به نظرم.بله با یه دونه تخمدان میشه حامله شد

راحیل شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:48 ب.ظ

با سلام من میخواستم عمل ترمیم وزیبایی واژن انجام بدهم خیلی برام مهمه که چه دکتری در شیراز این عمل را به خوبی انجام میده خواهش میکنم کمکم کنید

والا من دوستم پیش دکتر شاه امیری که عموش میشه عمل کرد...البته دکتر سنشون بالاست...

دکتر رستمی-دکتر مینو ابطحی-دکتر مینو ذوالقدر پزشکان خوبی هستند

رضوان چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:58 ق.ظ

سلام آدرس دکتر رستمی رو میخواستم کسی میدونه ممنون

بله...خ زرگری-جنب شیرینی شهر

فاطیما یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:00 ق.ظ

دکتر زنان خوب از نظر من دکتر فرزانه نجات الهی/خیابان زند/ولی به رسم معمول خیلی پولکی هست اما تشخیصش خوبه

زهرا پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام یه دکتر زنان خوب برای مراقبت های قبل از بارداری تو شیراز بهم معرفی کنین ممنون

رها شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 07:43 ب.ظ

سلام من ادرس دکتر پارسا نزاد توی شیرازرو میخواستم البته ادرس دقیق مرسی

پریسا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ق.ظ

سلام عزیزم.ممنون که سوالارو با حوصله جواب میدی.میخواستم خواهش کنم پزشکی که لیپولیزو خوب انجام میده معرفی کنی.ضروری هست.کلا لاغرم ولی یه کوچولو شکم دارم که با یه سال ورزش هم اخ نگفت.

سلام عزیزم
کدوم شهر؟

[ بدون نام ] یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

سلام من ٣ماهه باردار هستم و دنبال یه دکتر خوب توى شیراز هستم دکتر مریم کاشف و سیروس رستمى رو معرفى کردن که نمیدونم کدوم بهتره پیش البرزى هم رفتم اما گفت زن حامله نمى پزیره لطفا راهنمایى کنید مرسى.

دکتر شهناز پوربرفه ای-دکتر جامعی-دکتر شهریور-دکتر رستمی-دکتر پارسانژاد و...

سمیرا دوشنبه 29 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام یه دکتر خوب تو شیراز واسه بارداری معرفی کنید ...کسی دکتر صراف و میشناسه؟

سارا دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 06:48 ق.ظ

سلام کسی ازدکتراعظم نجفی و مینو رباطی اطلاعی داره

مریم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام میشه لطفا یه دکتر در رابطه با تعیین جنسیت در شیرازبهم معرفی کنید

دکتر رستمی فکر می کنم

نیلوفر شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام. ممنون میشم اگه ج بدی خانمی. من مشکل تنبلی تخمدان دارم برا بارداری اقدام کردم 6ماهه اما نشد تو شهرم دکتر رفتم اما میخوام شیراز یه دکتر خیلی خوب بهم معرفی کنید براساس مشکلی ک دارم چه کسی پیشنهاد میدین.

دکتر رستمی دکتر ذولقدر دکتر پوربرفه ای دکتر یزدانی...

نفیسه جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام لسفا اگه کسی اطلاعاتی از خانم دکتر رویا نجات الهی داره در زمینه زایمان به من بگه. ممنون

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ب.ظ

دکتر مریم کاشف افتضاحه . خیلی هم پولکیه. واقعأ دکتری که وجدان کاری نداره خدا ذلیلش کنه . خیلی پشیمونم خودمو دادم دستش

[ بدون نام ] دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 02:33 ب.ظ

دکتر مریم کاشف افتضاحه . خیلی هم پولکیه. واقعأ دکتری که وجدان کاری نداره . خیلی پشیمونم خودمو دادم دستش

مرضیه جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:23 ق.ظ

دکتر زنان خیلی خوب برای زایمان در بندرعباس میخوام ، لطفا راهنمایی فرمایید ممنونم

[ بدون نام ] چهارشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام میخاستم بدونم کی اطلاع داره ک دکتر البرزی الان ایران هست یانه

ma یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 06:28 ب.ظ

دکتر مقومی طهرانی که پزشک زنان در شبراز می باشد فوق العاده پولکی و بد اخلاق می باشد که کاملا به بیماران توهین می کند و در مواقع لازم هم هیچ کاری انجام نمی دهد و فقط شهرت بهم زده اون بچه من را که سالم بود با تشخیص اشتباهش سقط کردم و حتی بدای سقط هم کاری نکرد با اینکه پرونده داشتم و گفت به من ربطی ندارد خدا از این دکترهای این جوری نگزرد

لیلا چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 03:44 ق.ظ

سلام
نظرتون رو در مورد تشخیص و عملکرد دکتر بینا میخوام بدونم؟
ممنونم

سان پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:42 ق.ظ

بچه ها لطفا اگه میدونید جوا ب بدید..برا آی وی اف توشیرازبرم بیمارستان مادر وکودک زیرنظردکترعمویی یابرم پیش دکتر رستمی؟کدوم بهترن؟کسی هست توبیمارستان مادروکودک نتیجه گرفته باشه؟

[ بدون نام ] یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 02:54 ب.ظ

سلام رفتن به بیمارستان مادر کودک غدیر رو از سرت بیرون کن

سولماز سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 11:21 ق.ظ http://solmaz.peyman.94

سلام خانم فاطمه مجدی تو شیراز چطوره؟؟؟

پرنیان سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 12:38 ب.ظ

دکتر شرکا هم استاد دانشگاه هستن و به روز هست اطلاعاتشون هم کارشون عالیه با تجربه بالا.
توی مطبشون هم تمام کارهای لازم برای مشکلات زنانه رو انجام میدن. با حوصله هم هستن و مقرراتی.

س جمعه 26 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام میشه اطلاعاتی در مورد خانم دکتر ژاله رنجبر بهم بدین؟
و اینکه ایشون کارشون چطور هست؟

سپیده یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام ، میشه یه دکتر قابل اطمینان معرفی کنید واسه باردار شدن ؟؟؟؟؟ چون من تخمک هام ضعیف شدن میترسم کجا برم خوب باشه؟؟؟؟

رها پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام گلمم من رحمم پر از فیبرومه پیش دکتر البرزی رفتم اصلا راضی نبودم و درستم بهم جواب نداد پیش خانم چوبکم رفتم اونم همینطور دوست دارم حامله بشم بچه ی اولم ده سالشه میخواستم ی دکتر خوب و با اخلاق شیراز که حوصله ی مریض و داشته باشه و بتونه در دوران بارداری بهم کمک کنه و معرفی کنین.چون من بارداری دومم منجر به سقط شد و‌گفتن به خاطر فیبروما بوده ممنون از لطفتون

رها پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام گلمم من رحمم پر از فیبرومه پیش دکتر البرزی رفتم اصلا راضی نبودم و درستم بهم جواب نداد پیش خانم چوبکم رفتم اونم همینطور دوست دارم حامله بشم بچه ی اولم ده سالشه میخواستم ی دکتر خوب و با اخلاق شیراز که حوصله ی مریض و داشته باشه و بتونه در دوران بارداری بهم کمک کنه و معرفی کنین.چون من بارداری دومم منجر به سقط شد و‌گفتن به خاطر فیبروما بوده ممنون از لطفتون

M دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 10:23 ق.ظ

نجات اللهی فقط جیبتونو خالی میکنه.اخلاقشم خوب نیست

ایلار پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 05:34 ب.ظ http://زنان و زایمان

با سلام من دخترم سیزده سالشه و وقتی پریود میشه بیست روز میمونه به نظرتون کدوم دکتر خوبه در شیراز ممنون میشم اگه جواب بدید

سلام هر کدوم از دکترا رو ببرید تو این مورد کمک کننده ست.دکتر غریب زاده دکتر شهدخت معتضدیان دکتر پوربرفه ای و ...

F دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 03:46 ب.ظ

سلام وقتتون بخیر
من یه دکتر خیلی خوب برا عمل لابیا تو شیراز میخوام یکی که کارش ظریف باشه و برا مریض وقت بزاره،میشه بهم معرفی کنید ممنون.

دکتر پوربرفه ای سر صورتگر انجام میدن...برید کارشونو خودتون ببینید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 12:49 ب.ظ

تورو خدا زود بهم جواب بدید خیلی ضروریهههه

F دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 03:15 ب.ظ http://زنان و زایمان

سلااام چرا جواب منو نمیدییییید

مریم چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:00 ق.ظ

سلام
میشه لطف کنید اگر کسی تجربه اى داره از دکتر رباطى و همچنین دکتر مقومى اینجا بگه بین این دوتا دکتر کدام بهترند؟
اگر دکترى رو میشناسید که با مهارت بتونن عمل سزارین انجام بدن و جاى زخم روى بدن خیلى ناجور نباشه ممنون میشم معرفى کنید.خودم تجربه دکتر البرزى رو دارم ولى ایشون دیگه عمل زایمان انجام نمیدن
ممنونم

Shahla جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:50 ب.ظ http://http://khoshbakhty-khoshbakhty.blogsky.com/comments/post-238

سلام .خواهرم فیبرم داره میخواد شیراز عمل کنه پیشه ابطحی رفته گفته سه تا فیبرم داره نمیدونم دکتر ازش تعهد گرفته شاید رحمش در بیاره نگرانه نمیدونه چکارکنه لطفا بگین کاره دکتر ابطحی خوبه یا بره پیشه پاریا نژاد و

یاس شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:25 ق.ظ

سلام بچه ها من برای ای وی اف میخوام برم پیش دکتر رستمی البته تخمک اهدایی هم نیاز دارم به نظرتون دکتر رستمی تو این حیطه کار میکنن

سمیه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:21 ب.ظ

سلام من دوتا دختر ناز دارم ولی الان دنبال یه دکتر خوب توشیراز میگردم که دوقلو پسر گیرم بیاد کسی دکتر خوب میشناسه بهم معرفی کنه

سمیه چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام من دوتا دختر ناز دارم ولی الان دنبال یه دکتر خوب توشیراز میگردم که دوقلو پسر گیرم بیاد کسی دکتر خوب میشناسه بهم معرفی کنه

شقایق پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:33 ب.ظ http://http:/

سلام یه دکتر خوب برای تعیین جنسیت در شیراز میخوام.دکتر رستمی که هزینه ivf بالای 20میلیونه!!!نظرتون در مورد دکتر کاشف چیه؟

شقایق پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:34 ب.ظ http://http:/

سلام یه دکتر خوب برای تعیین جنسیت در شیراز میخوام.دکتر رستمی که هزینه ivf بالای 20میلیونه!!!نظرتون در مورد دکتر کاشف چیه؟

Roza جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 06:38 ب.ظ

سلام برا ناباروری و تحت نظر بودن در دوران بارداری البرزی رو بیشتر قبول داری یا رستمی ؟

[ بدون نام ] دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام من پیش دکتر مقومی طهرانی رفتم واقعا بی ادب بود وبه مریضاش توهین میکرد دکتر زنان باید با حوصله باشه تا بتونه تشخیص درست بده من که دیگه هرگز پیشش نمیرم

مهگل چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام
وقتتون بخیر
من ۴ماهه باردارم، تحت نظر دکتر نجات اللهی هستم، کارش خوبه ولی بد اخلاق و پولکیه، بیشتر به خاطر سکشن(سزارین) پیشش میرم
دکتر خوبی می شناسید که برای سکشن بهم معرفی کنه، می خوام دکترم رو عوض کنم.
لطفا همین جا جوابم رو بدید. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد