خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

نهال،دام ظله العالی فرمود:

اگه بخواهم با ارزش ترین تجربه ی زندگی ام رو با شما قسمت کنم،فقط می تونم بهتون بگم: 

 

-در هر شرایطی که هستید،حتی اگه سخت ترین مرحله ی زندگیتون رو دارید سپری می کنید،حتی اگه اعتقاد دارید الان مشکلاتتون از حد گذشته و خیلی زیاد گرفتارید،به سختی هم که شده،خودتون رو بغل کنید و برید ورزش... 

 

 

و حتما هم در یک محیط ورزشی ِ خوب مثل  یه باشگاه ِ خوب قرار بگیرید...حتی اگه شده خودتون تنهایی برید با دستگاه ها کار یا ورزش کنید... 

 

 

برید و بعد ببینید چه تغییرات مهمی در شما و زندگی و حتی مشکلتون ایجاد شده... 

 

مداومت در ورزش فقط چند روز ِ اولش سخته...بعدش دیگه این شمایید که در هر شرایطی ورزشتون رو کنار نمی گذارید...  

 

 

 

 

ازتون خواهش می کنم با هر قد و وزن و شرایطی و روحیه ای که هستید شروع کنید به ورزش و تبدیلش به یک جز لاینفک از زندگی...مثل خوردن...خوابیدن... 

 

 

 

 

 

  

 

 

و بعد هم برای اونایی که زیادی با وزنه و ترازو درگیرند چه زن و چه مرد ... 

 

اگه به اون حد از بلوغ و اندیشه رسیدید که بدونید ورزش و رژیم غذایی در جهت ارتقای سطح سلامت و زندگی شماست،و تنها به خاطر خودتون و نه هیچکس دیگه(والدین،اجتماع،همسر،نامزد،پارتنر و ...)،رژیم غذایی و ورزش واقعا جز لاینفک زندگی شماست،و یا اگر در دهه های پایانی کاهش وزن  هستید و توی سربالایی افتادید،لطفا وزنه تون رو همین الان جمع کنید و به دورترین نقطه پرتاب کنید...شمایی که در رژیم غذایی و ورزش، از خودتون مطمئنید،پس فریب اعداد و نمایش های ترازو رو نخوردید و به عملکردتون ایمان داشته باشید....هیچ چاقی ای وجود نداره(در هر سطح) که با رژیم غذایی منظم و مناسب و ورزش مداوم و منظم از بین نره... 

 

 

حالا یکم زودتر و دیرتر اهمیتی نداره... 

 

قطعا اونی که شما رو به خاطر نیم کیلو کمتر یا بیشتر (و کلا وزن یا نقایص ظاهری) آزار بده یا تحقیر کنه یا اعتماد به نفستون رو از بین ببره یا نخواد(!!!)،بهیچ وجه انسان قابل اعتماد و تکیه ای نیست در زندگی...

 

 

 

مردم ایران هم که...خودمونیم اما هیچ موقع قصد ساکت شدن و قطع اظهار نظرهای مشعشعانه و کارشناسانه و پایین اومدن از جایگاه قضاوت و حکمرانی  رو ندارند و همچنان میگن و میگن... 

پس بی خیال بقیه....باید بازسازی فرهنگی رو در هر زمینه ای اول از خودمون شروع کنیم... 

 

 

اینو هم بگم که «خانم هایی» که تمام فکر و ذکرشون همیشه و همیشه رژیم و وزنه است و به شدت و حدت بهش چسبیدند،از نظر من هم که زن هستم کسل کننده هستند... 

 

هر چیزی در حد اعتدال مناسبه...زندگی مراحل و موارد قابل تامل تری هم داره...  

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 *** 

 -بابت کامنت های این چند پست اخیر هم معذرت ....دیگه منو نزنیییییییییییید! توبه میکنیم... 

اما دلایلم موجه بود...به جون دونه به دونه ی سران این مملکت اگه الکی بگم... 

 

 

 

-همه رو باز کردم.... 

 

کامنت دونی ها رو منظورمه :)  ....دلچسبه برام با شما گپ زدن...از هر دری... 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
آلفا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ق.ظ http://blackpupil.blogsky.com/

خیلی دوست دارم شروع کنم..خیلی.. همسرم مدام بهم میگه و تشویقم میکنه.. اما مشکلات زندگیم اینقدر زیادن که هر بار از زیرش فرار کردم..! هر بار گفتم باشه واسه وقتی که روحیه‌ی بهتری داشتم.. امیدوارم یکی از همین روزا باشه!
ممنون از مطلب روحیه بخشت..

اگه دلت خواست پیش منم بیا..

تینا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ق.ظ

نهالللللللللللللل گل گفتی ... گل گفتی گل گفتی.... خدا کنه بتونم یه باشگاه خوب و نزدیک برای ساعات بعد از کارم پیدا کنم... دارم می گردم و به خدا اگر پیدا کنم کوتاهی نمی کنم.... من توی دو ماه اخیر سه کیلو چاق شدم... این خیلی ضایع است برای منی که همیشه هیکلم رو دوست داشتم.... حالا می بینم که بوضوح پهلو در آوردم .... و حتی شکم :(

mahbube چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ http://www.irandancer.ir

سلام بزرگترین مجموعه آموزش ایروبیک ،بدن سازی و رشته های ورزشی مخصوص بانوان و آقایان با تخفیف ویژه برای صاحبان وبلاگ فقط در ایران دنسر ،حتما ببینید!

یـــــک چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

ممنون از این تجربه ی با ارزشت ...

قزن قلفی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

آخ اون تعادله رو خوب اومدی . اینقد لجم میگیره این زنایی رو که نیم ساعت به نیم ساعت روی ترازو ان و هر بار هم با قیافه آویزون تر از دفعه قبل از روی وزنه پائین میان ! که چی ؟ ۱۰۰ گرم به وزنشون اضافه شده !

قزن قلفی پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:00 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

راستی نهال از غزل خبر جدید چی داری ؟ من دلم برای شیرین زبونی هاش تنگ شده چه برسه به تو ... خیلی وقتا هی می خوام سراغشو بگیرم میترسم داغ دلت تازه بشه ولی دیگه نتونستم نپرسم ... یه چیزی در موردش بنویس . وصد البته لطفا بدون غصه خوردن .

می نویسم برات...
بووس

مهسان جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ http://r174.blogfa.com/

من همیشه خجالت میکشیدم برم باشگاه

رفتم

مسخره شدم

تحقیر شدم

نمیتونستم خوب ورزش کنم

همه ارو تحمل کردم

و الان جز برترین های باشگاه هستم

و خیلی ها بخاطر اینکه اینقدر پیشرفت کردم

بهم حسودی میکنن

و این برای من لذت بخشه

ملودی جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:39 ب.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

نهال جون خوب شد بالاخره در این کامنتدونی ها رو باز کردی اقلا ما هم یه حرفی بزنیم مرسی عزیز دلم از همه ی این حرفای به جا و درستی که زدی واقعا همینطوره .یه ورزش و رژیم مناسب که به روحیه و سلامتی کمک میکنه تو هر شرایطی بهترین چیزه.قسمت دومم دقیقا همینه .اگه قرار باشه توجه کنیم به هر حرف و نظر و قضاوتی دیگه واویلا .بووووووس

ریحانه شنبه 15 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ناراحتم خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
چرا روز دوشنبه و سه شنبه کامنت دونی بسته نهال آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟//
من حتی ایمیل هم برات زدم دیگه نمی دونستم چه طوری باید خبرت کنم. نمی دونی چقدر حیف شد افسوس و صد افسوس
پنجشنبه تا جمعه ظهر شیراز بودم هر طرفی نگاه می کردم به دنبال گمشدم بودم........................
چرا نشد همدیگه رو ببینیم.................
نمی دونم باید چی بگم......
یه جورایی عصبانی هم هستم......

ریحاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانه!!!
تو که موبایل منو داری که!!!!! وای! بعدم،این همه پست تو این وبلاگ بود که نظر دهی اش باز بود! به خدا من هییییییییییییییییییییییییچ ایمیلی ازت نداشتم! قسم می خورم!

واقعا دلم سوخت! چه حیف! چرا اینقدر کم موندین خب؟
چرا من تو رو ندیدممممممممممممممممممممممممممم
وااااااای! واقعا ناراحت شدم....
خیلی دلم می خواد ببینمت...
مجبورم الان من بیام اصفهان :)
واقعا حسرت خوردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد