خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

فلورانس اسکاول شین :

زنی نزد من آمد تا شفاعتی کنم اورا که توانگر شود.این زن چندان به امور خانه اش توجهی نمی کرد و منزل او در هم ریخته و نامنظم بود.

به او گفتم : "اگر می خواهی ثروتمند شوی باید منظم باشی .همه دولتمندان منظم هستند، و نظم نخستین قانون کائنات است.و افزودم : تا وقتی در جاسنجاقیت کبریت سوخته افتاده باشد متمول نخواهی شد."

آن زن طنز را بسیار خوب درک کرد و بی درنگ به سر و سامان دادن دقیق جیزها و نظم و ترتیب و نظافت خانه اش پرداخت، و بسیار زودتر از آنچه تصور می گرد به موفقیت مالی چشمگیری دست یافت.

 

ببینم در جاسنجاقی شما کبریت سوخته است ....؟! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لازم ترین کار این است که روز خود را با کلام درست آغاز کنیم ...

مثلا روز خود را با این عبارت آغاز کنید :

تو امروز انجام خواهی پذیرفت ، زیرا امروز روز تکمیل و کمال است . و من برای روزی چنین عالی و تمام عیار ،شکر می کنم . امروز معجزه پس از معجزه خواهد آمد و شگفتیها لحظه ای باز نخواهند ایستاد.


این کار را به یک عادت تبدیل کنید تا شاهد بروز معجزه ها و شگفتیها در زندگی خود شوید. 

عبارت تاکیدی را بکار نبرید مگر اینکه آن را از هر جهت مطابق ذوق و سلیقه خود بیابیم . معمولا باید در عبارات تاکیدی تغییراتی پدید آورد تا با سلیقه های گوناگون جور درآید . 

مثلا تکرار جمله زیر برای افراد زیادی موفقیت آورده است . 


من کاری دارم عالی به شیوه ای عالی . با خدمتی عالی برای پاداشی عالی .


این حق الهی آدمی است که دارا باشد و بیش از مورد نیاز خود داشته باشد.این خواست خداست که انبارهایش پر از غله باشد و جامش لبریز و زندگی اش سرشار از نعمتهای گوناگون.

آنگاه که انسان تصویر تنگدستی را از صفحه هشیاری خود بزداید، فرمانروای """ عصر طلایی""" خواهد بود و هر آروزی درست دلش برآورده خواهد شد.

 . 

زودی میام...

نظرات 8 + ارسال نظر
الهام مامان دل آرام دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:01 ق.ظ http://delaramemaman.persianblog.ir/

ممنونم عزیزم...

رها-ستایش دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ

نه والله پیدا نمیشه اما هنوز پولدارنشدم : دی

داره میاد حتماااااااااااااااااااااااااا برم ببینم پشت رد نباش ان ثروت هنگفت

شما هم زودی بیا

تینا سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ق.ظ http://asemoone-tina.persianblog.ir

نهال عزیزم... بی نهایت ممنونم که اطلاعاتت رو با ما به اشتراک می گذاری... نکته ی اول این متن واقعا به درد صمیمی ترین دوست من میخورد که وقتی بهش گفتم تصمیم گرفت در مورد بی نظمی اش تجدید نظر کند... دوستت دارم گل دختر شیرازی

yalda جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ

nahal jan salam sharmandeh man alan dar vatan hastam ,azat ye soal dashtam sharmansed be khoda,man losiun betametazon gereftam ,emrooz ke baraye avalin bar zadam saram ye zare mikhare va misooze,in adiye ya dige nazanam???
ye soal dige ,faghat be jahayi bezanam ke khali shode ya be hameye saram .
mamnoon misham javabamo bedi

miboosamet payandeh bashi

آوامین شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.mandelto.blogfa.com

خوبی نهال؟

دوست یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام
خدا قوت
چه خبر؟
قالب جدید مبارک
احوالی ازمون بگیرید.
موفق باشی
مواظب خودتون باشید

دوست ۲۰ دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ق.ظ

سلام ، به امید روزی که آدما ضربه پذیر نباشند . مراقب خودتون باشین . بدرود .

تینا دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ http://asemoone-tina

نهاااااااااااااااال.... اینطوری زودی میای؟؟‌زودت اینه؟ دلم تنگ شده دختر کجایی پس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد