خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است...

 فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد که مبارزه با بد حجابی شدت بیشتری پیدا خواهد کرد و جریمه نقدی برای خانمهای بد حجاب در نظر گرفته شده است.سردار خاطر نشان کرد که ..*گشت هاتف*.. نیز مبارزه با رابطه نامشروع دختر و پسرها را زیر نظر خواهد گرفت و هر دختر پسری که توسط این گشت گرفته شود تحویل پزشکی قانونی خواهد شد و اگه رابطه جنسی بین این افراد باشه به صورت عقد دایم در خواهند آمد.....جریمه های بد حجابی به این شرح می باشد: 

 


عینک بالای سر 18000 تومان
مانتو کوتاه 35000 تومان
مانتو روشن مخصوصا (قرمز و سبز ) 35000تومان
لاک هر ناخن 5000 تومان
سولاریوم پوست 25000 تومان
موی روشن از 50000تومان تا 150000تومان    
 

 
 
 
 

.  

 خوب من یه حساب سر انگشتی کردم به قرار زیر: 

 

 

۱-عینک بالای سر: این یه عادت سفت و سخت منه و خیلی از مواقع عینک آفتابی من بالای سرم هست! هم حکم تِل رو داره هم این که هی تو دستم نمیگیرم که مدام دسته اش بشکنه! پس روزانه ۱۸۰۰۰ تومان بابت عینک جریمه میشم اونم اگه شانس بیارم فقط یک بار در روز با خواهران و برادران ارزشی سلام علیک کنم! 

 

 

۲-مانتو هام کوتاه نیستند(بلند هم نیستند) اما اخیرا یه تونیک مشکی کوتاه خریدم که روش با بند و تکمه های چوبی کار شده و خیلی خیلی هم شیکه تازه!! سر کار که نمی پوشمش اما هر عصر و بیرون از محل کار می پوشمش! پس روزی ۳۵۰۰۰تومان هم بابت این تونیکه. 

 

 

 

۳-مانتوی قرمز که ندارم اما یه مانتوی سبزززززززززززز دارم که تابستون ۲ سال قبل خریدمش و اصلا نپوشیدم و اتفاقا الان ۳ روزه گذاشتمش سر دست که بپوشم! حیفه!! ۳۵۰۰۰تومان هم این جا. 

 

 

۴-لاک ناخن! لاک و عطر دو تا از بهترین دلخوشی های من تو دنیا هستند! اصلا من بدون این دوتا افسردگی میگیرم! شاید خودکشی کنم حتی!! خوب هر ناخن ۵هزار تومان،که میشه دستی ۲۵ هزار تومان،یه جفتش میشه ۵۰ هزار تومان!! تابستونم هست من غالبا سندل می پوشم که اونجا هم متاسفانه باز ۱۰ تا انگشت داریم که اونم یه ۵۰ تومنی آب می خوره و به عبارتی میکنه سر جمع۱۰۰هزار تومان روزی برای دست و پا !!! 

 

 

۵-این مورد مشمول من نمیشه تا الان!! هرچند با این آفتاب مستقیم و داغ شیراز و ضد آفتاب استفاده نکردن من اونم به امید خدا تا آخر تابستون میره رو صورت حساب!!  

 

۶-موهای من از بدو آفرینش مشکی پرکلاغی بوده و هست!!  

یه جمع که بزنیم میشه:  

۱۸۰۰۰ 

۳۵۰۰۰ 

۳۵۰۰۰ 

۱۰۰۰۰۰ 

--------- 

۱۸۸۰۰۰ 

 

یعنی من روزی ۱۸۸هزار تومان باید نقد با خودم ببرم ! تابستون هم که ماهی ۳۱ روز هست! یعنی ۳ تا ۳۱ روز! میشه ۹۳ روز! ۹۳ تا ۱۸۸ هزار تومان!!!!! میشه در کل ۱۷۴۸۴۰۰۰ تومان!!!!!!!!!!!!!!!!!!   

فکر کن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!         

 

بعد حساب کردم حقوق خودم که کفاف یک هفته عینک رو هم نمیده!! پدر جانمان هم اگه کل تابستون رو ۲۴ ساعته کار کنه بازم نداریم که بدیم!!!! خونه و ماشین ها و اسباب اثاثیه ی خونه و کاسه و بشقاب و جهیزیه مامانم و کارد و چنگال ورختخواب تشک ها و همه ی اینا رو  هم حساب کردم بازم نشد!! 

 

فکر کنم نهایتا ته تهش اینه که باید برم تو اداره ی مربوطه(امر به معروف نهی از منکر) ظرف بشورم! 

مثل کسایی که میرن رستوران پول ندارن !!!  

 

 

 

توصیه یک برای کسانی که مادرزادی سبزه و نمکی هستند: 

  

شما عزیز من برو یه گواهی از بیمارستان محل تولدت با امضای پزشکی که سرزایمانت حضور داشته(حالا اگه سزارینی بودی،متخصص بیهوشی هم بود مشکلی نیست بالاخره وقتی اومدی دیده تورو) و اولین متخصص اطفالی که ویزیتت کرده بگیر مبنی بر این که از همون ابتدا این شکلی بودی! اگه گرفتی گواهی رو،یه کپی برابر با اصل بگیر همیشه تو کیفت نگه دار!! 

اگه اونا رو پیدا نکردی مثلا چون به رحمت خدا رفتن،یا مثل اکثریت این قشر فلنگ رو بستن و الان خودشون تو جزایر قناری دارن سولاریزه می کنند کنار دریا،برو تو اولین محله ای که زندگی کردی استشهاد محلی جمع کن بذار تو کیفت!!! 

اگه اون کوچه هم آپارتمان سازی شده بود و اثری از آثار ساکنانش نبود برو سر وقت معلمان دوره ابتدایی ات! چون معمولا کسی در اون سنین سولاریزه نمی کنه پوستش رو!!  

اگه اونم به هر دلیلی نشد،شما دیگه خواهر من صبح به صبح خودت سنگین و رنگین یه ۲۵ هزارتومانی بذار تو زیپ کیفت خیال خودت و من و همه رو راحت کن دیگه!!!  

 

 

 

 

توصیه دو برای کسانی که مادر زاد موهای روشن دارن: 

 

شما هم عزیز من مراحل بالا رو برو منتها شما یه اوپشن اضافه تر داری و دستت باز تره و اونم اینه که می تونی موهاتو مشکی کنی!!  خیلی راحت!  

 

 

 

توصیه سه برای پسر و دخترهایی که هم رو به شدت دوست دارند اما با مخالفت خانواده ها روبه رو هستند: 

 

من جای شما بودم از فردا روزی ۳ دور دست طرف رو میگرفتم راست راست جلو چشم این خواهران و برادرانمون رژه میرفتم تا *هاتف* عقدمون کنه! باور کن! اصلا اگه از جنگیدن برای رسیدن خیلی خسته اید و حال پیاده روی هم ندارید کار رو یکسره کنید! برید صاف تو چشمشون سفت و محکم هم رو ببوسید!! دیگه حله همه چی! تبریک می گم!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات 10 + ارسال نظر
محدثه سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

خیلی جالب بود.یعنی واقعا اینجوریه؟ یا شوخی کردی؟

نه محدثه واقعیه و تازه تو مشهد میلیونی(!!!!) دارن جریمه می کنند! یه سرچ کن مشهد رو میبینی لینک ها رو در خبرگزاری های رسمی هست.

آرزو سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:31 ق.ظ

سلام
من متاسفانه هیچ کدوم ااین طرحهای روشنفکرانه شمل حالم نمیشه ولی خیلی دوست دارم یه چند تای ایش را امتحان کنم. فقط فکر کنم به عنوان اخرین راه اون هاتف بد نباشه ولی فکرکنم اونم عملی نباشه.

سلام به روی ماهت

ببین حتما امتحان کن!! حالا که خودشون دارن لطف می کنن خوب استفاده کنید دیگه...
بذار هزینه ی عقد و اینا با خودشون باشه بعد پول خودتون رو بردارید برید سفر !!! :) باور کن جدی میگم...

تینا سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:04 ب.ظ http://asemoone-tina

من که سبزه ی تیره ام دختر ... مرسی از توصیه ات... منم از صبح دارم حساب کتاب می کنم ببینم چقدی باید همرام باشه

ببین کرم پودرهای روشن به کارت نمیاد ؟؟؟ :))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

cha behal neveshte boodi,man ke az inja ye tonic toosi kharidam nakhi va nazok hala nemidoonam toosiham jozve rang roshane,andazasham balaye zanoo hastesh.
divooneh shodim be khoda,man ke be mamanam migoftam ye chador mizaram to kifam ,harvaght az door didamesoon chador sar mikonam,bebin toro khoda,melat cheghadr babdbakhtan ke eynakezadan balaye sar ham aghayoono be havas mindaze,vaghan baraye mardoom motasefam ke maloom nist che khabi bordateshoon

movazebe khodet bash,miboosamet
payandeh bashi

تو که فقط مراقب فرودگاه باش چون از بعد از اومدن این تحفه تو فرودگاه خیلی بد فضولی می کنن تو این موارد!

یعنی ببین تو که از اونجا استرس گرفتی ما هر روز داریم چی می کشیم یلدا !!!!!!

دختره سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://likepoison.blogfa.com

=)) این ریسه رفتن هم از گریه غم انگیزتر بودا!
این روزا وقتی به پسرا هم گیر میدن من ناراحت نمیشم. شاید این کار باعث بشه اونا شورش کنن و یه چیزی به نفع ما بشه.

ما که هر روز داریم از دست اینا ریسه میریم!! البته با خشم :)

شود آیا؟؟

نازی سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:20 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

وای نهال کاشکی اون مورد ۳ را چند ماهی زودتر اجرا میکردن

آره اما من برای زندگی تو امیدوار تر از این حرفام!

دردووونه سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ب.ظ http://dordooone.blogfa.com

ای بابا اینطور منم باید پول جهیزیم رو بدم اینا که!!!!
حالا من چیکار کنم؟؟؟؟‌بابام از کجا بیاره بده من برم خیابون؟؟؟؟ از این به بعد جای شام بیرون خوردن باید پولامون رو جمع کنیم یه وقت حسابمون پیش برادرا سنگین نشه. حالا نمیشه قسط بندی کنن؟؟؟ بهتره ها!!! مشتری میشیم

دخترم تو فعلا رو کل دارایی پدر خودت و پدر شوهرت رو هم حساب کن بقیه اش رو خدا بزرگه !!! :)))

لاله سه‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 ب.ظ

متاسفم ببرای همونطهایی که توی ایران زندگی میکنن و انقدر توی همه کاراشون فضولی میشه. من باحجابم و مسلمان ولی اگه کسی بخواد به زود منو باحجابتر کنه کفرم در میاد. هرکسی حق انتخاب داره و به کسی ربطی نداره این مسایل. من به نویه ی خودم شرمنده هستم از کار این به اصطلاح مسلمانان

دقیقا لاله جان فقط مونده بیان ساعات خواب ملت رو تعیین کنند و غذا خوردنشون رو...
نمی دونم هفته ی قبل خوندی یا نه که یکی از وزرا برای ساعات ثکث هم دستورالعمل صادر کرد؟

دیگه جز تاسف چی می تونم بگم؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:38 ق.ظ

مردم از خنده

:))

م چهارشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:22 ق.ظ

سلام
من آمریکا زندگی می کنم.خیلی سال قبل دو سال پزشکی عمومی دانشگاه شیراز خوندم و بعدش برای همیشه راهی دیار غربت شدم.
گاهی وبلاگت رو می خونم.(اون گاهی اگه راستش رو بخوای یعنی همیشه!)
الان که می خوندم و می خندیدم با خودم فکر می کردم فقط از یه دختر شیرازی با همه ظرافت ها و زیبایی ها و زرنگی ها و زبلی ها و از همه بارز تر شیرین زیبونی هاش همچین پستی برمیاد!! ضمن این که در مورد شما آگاهی و شعور و کلا تفاوت بارزی که با خیلی ها دارید و باعث منحصر به فرد شدنتون میشه رو هم باید مزید بر علت کرد.
وبلاگ قبلیت فکر کنم یه بار با سرچ کلمه ی کلونوسکوپی یا اندوسکوپی به وبلاگت رسیدم و بعد همچنان مشتری شدم.
شاد باشی دختر بینظیر شیرازی

سلام ...
من کاملا یادمه...شما همون موقع هم برام نوشته بودید که با سرچ این کلمه به وبلاگ من اومدید...

پس شما هم دانشکده پزشکی شیراز بودید...:)

در مورد اون همه تعاریفتون فقط می تونم بگم شما لطف دارید دیگه این جوری هم نیست واقعا :))))))))))

خیلی خوشحالم که همه ی دوستان قدیمی ام رو باز هم کنارم دارم

از دیدن مجدد کامنتتون بی نهایت خوشحال شدم...

شاد باشید و برقرار....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد