خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

دیگه امری باشه؟؟

من-جانم بفرمایید... 

 

---سلام خانم نهال...وای من به سختی پیداتون کردم.ببخشید من یه سوال داشتم. 

 

-امر بفرمایید .در خدمتم... 

 

---ببخشید خانم من می خوام برم نافم رو سوراخ کنم و توش حلقه بگذارم...می خواستم ببینم خطر نداره و این که کجا برم؟ 

 

من در حالیکه کل شکمم از تجسمش درد گرفته و دستم رو دلمه

 

-خانم جان این کارا چیه آخه؟؟ ممکنه عفونت کنه! هزار تا مشکل شاید پیش بیاد... 

 

---آخه پارتنرم اصرار داره! 

 

-من در حالیکه دنبال سطل برای گلاب به روتون میگردم: خوب بهش بگید که از این چسبی ها استفاده میکنید...از این نگین های چسبی...خیلی هم قشنگ تره تازه... 

 

 

خانم تند و با عجله: ---آخه بهش گفتم! میگه ممکنه بره تو دهنم،بعد بره تو حلقم خفه بشم!!! 

 

من:

نظرات 11 + ارسال نظر
خانوم پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:52 ب.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

نازی! آدم لذت می بره از اینکه ملت این همههههههه پرایوسی حفظ می کنن...یه کم ادامه پیدا می کرد سایر ژانگولراشونم برات تعریف کرده بود!

نهال جانم! روز زن رو بهت تبریک می گم! و آرزو می کنم دنیا شبیه تو رو زیاد به خودش ببینه!

آره واقعا...
بعد هم آدم می مونه یه زن چقدر باید برای ذلیل یه مرد باشه که هر بلایی سر خودش بیاره که مقبول بیفته!!
من با زیبایی اصلا مخالف نیستم! فکر کنم من خودم هزاران بار درباره ی عطر و لوسیون های خوشبو و لاک و رژلب های رنگ رنگی نوشتم یا رقص و عطر و لاک و ...!!! اگه خودم مشکلی در ظاهرم ببینم حتما مرتفعش میکنم ...اصلا زیبایی و تنوع حق زنه اما به چه قیمتی؟ بعضی از این مسایل دستوری کل هویت یه زن رو زیر سوال میبره

میبوسمت عزیز دلم...

نازی پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://havayehoseleh.blogfa.com/

سلام نهال جون چه خانوم صادقی بوده. میخواستی بگب خب آدم گیلاسم که میخوره ممکنه بره تو حلقش، حواسشو جمع کنه رفت تو دهنش بیاردش بیرون.

الان دقیقا ۵ دقیقه است که دارم می خندم نازی با این تشبیه ات....

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))



وای فکرشو بگن تو بودی و بهش این جوری میگفتی...

:))))))))))))))))))))))

:دی

شکلات تلخ پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ http://ladychocolate.blogfa.com

من خیلی از حاضرین و مستمعین و خوانندگان محترم عذر میخوام ٬ اما اگر این خانوم دوست داشته باشه در بعضی از اعضای شریف و غیر شریف همسرشون حلقه رویت کنند تکلیف چیست؟ تازه لا اله الاالله نمیگذارند دهان آدم بسته بمونه که . به این خانوم از قول من بگو بره حتما و حتما حلقه را بذاره چون حقشه .عصبانیم الآن شدید. راستی خوبی تو ؟ وضع پات چطوره دختر؟

دی:
اصلا عذر خواهی لازم نیست...آخه تو خودت قند و نباتی..شکلاتی،شکلاتییییییییییییییییی :))

والا راستش پیشنهاد بدی هم نیست ! :)) می خوای یه پیشنهاد بی شرمانه هم تو بساز :)) شرط هم کن نگین هم نچسبونه چون ممکنه یه وقت احتمالا (....) دی:
تو هم هی نذاری این دهان من بسته بمونه ها دی:

وضع پام بسیار بسیار بهتره....در ضمن شمال هم خوش بگذره و در کنار دریا حسابی عزاداری(!!!) کنیدباشد که مقبول افتد...
می بوسمت عزیز دلممممممممممممممم

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

آرزو پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:21 ب.ظ

وایییییییییییییییی
مردم ا خنده عجب پارتنری ازخود راضی
این بحث گیلاس هم خیلی باحاله
راستی امروز را بهت تبرک میگم
خیلی وقت بود دنبالت میگشتم خوشحالم که پیدات کردم.
مواظب خودت باش همیشه شاد و موفق باشییییییییییییییی

آره هم پارتنره از خود راضی بوده و هم دختره خیلی ببخشید بی عقل!!

آره نازی جواب دندان شکنی داد واقعا!!‌منم کم آوردم راستش!! دی:

عزیز دلممممممممممممممممممم
نمی دونی چقدر خوشحا میشم که دوستای قدیمی دوباره پیشم هستند...
خوش اومدی نازنینم...
خیلی خوشحالم از بودنت...

می بوسمت مهربون

حسین پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

بانو.حکایت همچنان باقیست جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ق.ظ http://savoy.persianblog.ir

عجباااااااااااا .. خب طفلی راست میگفته دیگه !
حالت خوبه نهال جون ؟ از غزل شیرین زبون چه خبر ؟ خوبه ؟ اخت شده با محیط و شرایط و خونواده جدید ؟! .. ایشالا هم خودت خوب باشی هم غزلک

چی این که ممکنه کنده بشه بره تو دهنش خفه بشه؟ :))
خوبم عزیز دلم

غزل هم آره ازش خبر دارم...هفته ی گذشته بود که شنیدم یه کم بی قراری می کنه....اما امیدوارم زودتر عادت کنه...


مرسی مهربون

می بوسمت عزیز دلم

ساعت شنی جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://1sandglass.blogfa.com/

اوهوم !

بله آقا...این جوریه دیگه....

شیلا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ http://godscourtyard.blogfa.com

فقط میتونم بگم ایییییییییییییییییییییی ایششششششششششششششششششششش

دی:

آره منم خودم از اون روز درد می کنه کل نواحی بدنم!! :))

می بوسمت شیلای خوبم...

فرانک شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:35 ب.ظ

الهی بگردم..چی کشیدی که حرفاشو تحمل کردی :))

اگه ولش میکردم کل مسایل اتاق خوابش رو برام دوره میکرد!! :))

بیتا یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ق.ظ

سلام نهال جون
تو یکی از کامنتها خوندم عطر و لوسیون و....
یادم افتاد تو یکی از پستات از عطر محبوبت گفته بودی و قرار شد من ایمیلم رو بذارم و اسم اونو بهم بگی .
من بعدش ایمیلمو گذاشتم ولی یادت رفت....(اینجا آیکون گریه نداره چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟)
می شه لطف کنی و اسمش رو بهم بگی؟

عزیزم برات ایمیل کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد