خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

۲۸ سالگی

۲۸  ساله شدم...  

 

 

 

 

 

 

نظرات 52 + ارسال نظر
Yas شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:49 ق.ظ

Happy Birthday azizam.

مرسی یاس عزیزم

مرسی از لطفت
ممنون که به یادم بودی
می بوسمت عزیزم

yalda شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:02 ق.ظ

mobarake azizma tavalodet,omidvram ke salhaye sal ba salamati,shadkami va movafaghiyat kenare azizanet zendegi por az neshat dashte bashi,
TAVALODET MOBARAK KHANOOMY,

miboosamet,payandeh bashi

مرسی یلدای خوبم...
ممنونم به خاطر همراهی های همیشگی ات با من و همه ی لطفت...
مرسی از آرزوهای قشنگت برای من ...
می بوسمت عزیز دلم...
مرسی

دختره شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ق.ظ http://likepoison.blogfa.com

تولدت خیلی خیلی مبارک عزیزم:*:*:*

مرسی عزیززززز دلم

ممنون برای این که همیشه و در هر شرایطی با من هستی...
مرسی بابت مهرت
می بوسمت هزار بار
شاد باشی عزیزم

north شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ق.ظ

تولدت مبارک ۱۲۰ ساله بشی بوسسسسسسسسس

مرسسسسسی عزیز دلم

ممنون بابت تبریکت...
مرسی که هستی
می بوسمت عزیزم
شاد باشی

laleh tanha شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:02 ق.ظ

Happy Birthday ,Best wishes for your birthday afterwards

سپاس از تبریکت...مرسی

سیلوئت شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:09 ق.ظ http://silhouette.blogfa.com

مبارک باشه نهال جان...
می دونم بالاخره به همه چیزایی که دلت می خواد می رسی به زودی...
با آرزوی بهترین ها

ممنونم گل دختر...
مرسی بابت لطفت به من..
حیلی خیلی خوشحال شدم بابت تبریکت...
زنده باشی کلی سال با شادی و سربلندی...
میبوسمت عزیزم

ملودی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

تولدت مبارک نهال گلم امیدوارم که سال جدید زندگیت زیباترین باشه همراه با شادی و موفقیت و خوشبختی و سلامت .بووووووسای آبدار و تبریک برای تو دختر گل و فهمیده

ملودی نازنینم...ممنونم....مرسی بابت آرزوی قشنگت مرسی...
من هم میبوسمت کلیییییییییییییییییییییییییییییییی

محدثه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:05 ق.ظ http://entezareshirin86.blogfa.com

هوراااااااااااااا.
تولدت مبارک خانوم خانومی.بهترین بهترینها رو برات آرزو می کنم دختر اردیبهشتی

مرسی محدثه ی عزیزم

ممنونم بابت لطفت و مهربونی ات ...

مرسی....

نازنین مامان راشا تمشکی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:23 ق.ظ

خیلی مبارک باشه.
اما جر نزن من شمردم شمعهای روی کیکت ۱۰ تا بیشتر نبود!!!!

مرسییییییییی نازنینم
یعنی الان ۲۸ رو منهای ۱۸ کنم؟؟ ای ول!!!!!!

یک زن شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:42 ق.ظ

بوسسسس تولدت مبارک خانوم گلم انشالله ۱۲۰ ساله بشی

مرسی عزیز دلم

ممنونم ازت....
میبوسمت عزیزم

رها-ستایش شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ

تولدت مبارک

مرسییییی رهای خوبم
ممنون از مهرت....مرسییییییییییییییییییییییی

مستانه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ق.ظ http://baadbaadak.com

مبارک باشه نهال عزیزم. امیدوارم امسال سال تازه ای برات باشه، با کلی اتفاق خوب...

مستانه ی عزیزم

مرسی از مهر و محبتت...
مرسی از آرزوهای قشنگت...

مرسی

ساعت شنی شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://1sandglass.blogfa.com/

زادروز آن دوشیزه مخدره مجلله مکرمه معظمه بزن بهادر را که در آستانه پیست و هشت سالگی و در عنفوان جوانی و شباب و روزگار غفلت و وادی حیرت و بیشه اندیشه و کنام پلنگان و لانه گرگان ( منظور خیابان شهرداری شیراز میباشد) روزگار بهم میرساند را تبریک و تهنیت و هپی برت دی و ازین جور حرفها عرض کرده و علو درجات آن دوشیزه همام را از خداوند منعال خواستاریم !




تکلمه : پیست و هشت سالگی صحیح میباشد !

:))))))))) احساس قلدر ِمحلی میکنم الان !!!باشلوار ۶ جیب و تسبیح و کارد و قمه...و افتخاراتی بس عظیم در حد سابقه ی زندان به خاطر رفقا!!!!!!!!!! :))))))))))


مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بابت لطف و مهرت به من...

ممنونم که هستی.....

سپاس از تبریکت...

ریحانه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:27 ق.ظ

تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککک
تولدت مبارککککککککککککککککککککک
بیا شمعا رو فوت تا صد سال زنده باشی .
هوراااااااااااااااااااا
تولدت مبارک گلم آروزی بهترینها برای تو که لایق همه خوبی ها هستی .
دلم می خواست نفر اول باشم و لی شرمنده نشد.
دوستت دارم و منتظر دیدارتم.

مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مرسیییی از این همه لطف و آرزوهای قشنگت....
همین که هستی برای من عالیه....

میبوسم عزیز دلم

شیلا شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ق.ظ

تولدت مبارک عزیزم این روز رو به فال نیک بگیر و بذار به حساب نو شدن و یه شروع تازه . بذار به حساب اینکه قراره یه جهش و تغییر مثبت در جهت خیر و صلاحت اتفاق بیفته. برات آرزوی خوشبختی میکنم عزیزم به امید شکوفایی و خوشبختیت

شیلای نازنینم

ممنونم ازت بابت حمایت های همیشگی ات...بابت این که همیشه هستی...
بابت حرف هات..نگاهت...و دلگرمی هات...

میبوسمت هزاران بار...
شاد شاد شاد باشی....پیوسته و پایدار...

ماریا خاتون شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

تولدت مبارک گل من....ایشالله امسال یکی از قشنگ ترین سالهای عمرت باشه و به آرزوهای قشنگ ترت برسی و شاد و سلامت و موفق باشی....بوس

مرسی مرسی ماریای نازنینم بابت آرزوی قشنگت برای من
مرسی بابت این انرژی مثبتت
شاد باشی و برقرار خانم
سپاس

فیروزه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم :)

مرسی فیروزه ی خوبم

زنده باشی و شاد و سلامت و موفق و برقرار
می بوسمت عزیزم

دردووونه شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:56 ب.ظ http://dordooone.blogfa.com

مبارک باشه عزیزم. به نظر من ۲۸ سالگی متفاوته. امیدوارم دنیای ۲۸ سالگیت قشنگ و ژر از خوشحالی و موفقیت و خبرای خوب باشه.
چرا اینجا از ایکون های بوس نداره؟؟؟؟ تبریک تولد بدون بوس که مزه نداره

ممنونم عزیزم

خودم هم حس می کنم سال متفاوت و عالی رو دارم...
ما بوستون رو هم گرفتیم خانم
شاد بلشی عروس خانم
می بوسمت و برات یک دنیا آرزوهای خوب دارم...

بولوت شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 ب.ظ

تولدت مبارک نهال خوشگله(هزارتا بوس)

یک دنیا ممنون بولوت دانشمند...
مرسی از مهر و لطفت...
زنده باشی و مثل همیشه کنکاش گر و پویا ...
می بوسمت نازنینم...
سپاس

دوست شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام
به سهم خود سراغاز بیست و هشتمین سال تولد گلی از گلستان انسانیت در معنای واقعی را تهنیت و شادباش گفته وارزو میکنم این ایام سراغازی باشد برای تحولی شگرف در تمامی ابعادوجودیتان که بیاری خداوند متعال روز به روز شاهد تحقق ارزوهای بحقتان در نیل به زندگی سرشارومملواز نشاط وشادکامی و حسنات به تمام معنی باشد .

ممنونم
ممنونم که همیشه با من هستید و در جای مقتضی انسانیت رو برای من هجی کردید...
خوشحالم که الگویی مثل شما دارم...
امیدوارم شما و همسر مهربان و گل دخترهاتون همیشه شاد و سلامت و موفق و سربلند و خوشبخت باشید...
یک دنیا سپاس و مهر به شما که نازنینید...

ساتین شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

نهال جانم تولدت مبارک
هر روز شاد تر از دیروز
پیروز و موفق باشی و سرشار از عشق
دل مهربونت لایق بهترین هاست

مرسی ساتین مهربون و نازنینم
ممنونم از لطف و محبتت
مرسی از حضور همیشگی ات
مرسی از تبریکت...

میبوسمت عزیز دلم
شاد شاد شاد باشی همیشه

نازنین یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ

نهال خانوم جان؟(رشتی بخون بعد بگو جان...جانشم رشتی بگو) می عکس می خواهیم یاالله...البته اگه لپ تاپ جدید دستتون رسیده

یه چی بگم بخندی؟؟ لپ تاپ وایو امروز سوختتتتتتتتتتتتتتت!!بوی نو شنیده بود!!! فکر کنم هفته ی دیگه بیادش...
امروز فقط عکس های نازی و ارتمیس رو گوشی منه با میترا...از خودم فقط یه عکس گرفتن!! فک کن!!!

kiana یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:44 ق.ظ

سلام نهال جون. تولدت مبارک عزیزم.امسال پراز اتفاقات قشنگه برات.مطمئنم.راستی چرا یه سری به تبریز نمیزنی؟

عزیز دلم
کیانای خوبم
مرسی بابت تبریکت...مرسی دوست خوب و همیشگی من
تبریز هم دلم می خواد واقعا...دوست دارم تابستون بیام...
اگه جور شد از همین جا اعلام عمومی می کنم!! دی:
می بوسمت کیانای خوبم
شاد شاد شاد باشی

میم در محاق یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ


خوب
تبریک بگم یا تسلیت؟!

فکر کنم قاعدتا تبریک چون حس فوق العاده خوبی دارم


مرسی عزیز دلم...

فرناز یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:48 ق.ظ

تولدت مبارک نهال جان:) ایشالا که امسال خیلی برایت خوب و شاد باشه:*

ممنونم عزیز دلم
مرسی از لطفت
سپاس سپاس سپاس

سحر یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:37 ق.ظ

نهالی تولدت کلی مبارک باشه دخترگل.برات بهترین ها رو آرزو می کنم و امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده باشی و به همه آرزوهات برسی.کلی بووووووس دوست ندیده عزیزم.

ممنونم عزیز دلم
مرسی از لطف و محبتت
ممنونم که همیشه به یادم هستی
می بوسمت هزار تا و برات بهترین رو آرزو می کنم
سپاس مهربان

شکوفه یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://malousak88.persianblog.ir

سلام مبارک باشه خانومی امیدوارم امسال به تمام ارزوهات برسی

سلام عزیز دلم

ممنونم از مهرت و آرزوی قشنگت
ممنونم ازت

رضا یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

دیر سالی است که می خوانمت...تقریبا هر کجا که در این دنیای مجازی نقل مکان کردی جستجویت کردم.اولین مرتبه است که برایت می نویسم.الحق که بی نظیری و در نوع دختران،کمیاب و گرانقدر و به گمان من دست نیافتنی! پس خوشا به سعادت مردی که درهای قلبت را به رویش بگشایی...بی شک مرد سعادتمندی است! امیدوارم که این نکته را به فراست دریابد و این موقعیت را قدر بشناسد.
به گمانم امسال برای تو سرنوشت ساز است و سرنوشتت به عالی ترین شکل رقم خواهد خورد.
من هم برایت آرزوی خیر و برکت و خوشنودی و سعادت می کنم.
پاینده و پایدار باشی و سربلند..

سپاس از این همه مهر و لطفتون به من و گرمی کلامتون

ممنونم به خاطر نگاهتون...

متشکرم بابت آرزوی قشنگتون برای من...
سپاس

[ بدون نام ] یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

زاد روزت خجسته،دختر مهربان و فهمیده ی اردی بهشتی ِ شیراز...
من هم برات بهترین ها رو آرزو می کنم

سپاس از شما بابت مهرتون به من...
شاد شاد شاد باشید

نگین یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم
همیشه خیلی چیزها ازت یاد میگیرم و برای من الگو هستی.هر کجا که رفتی پیدات کردم.تولایق بهترین هایی.می دونم امسال به خیلی از مطلوب هات میرسی
برای رسیدن به بهترین ها برات دعا می کنم.

نگین عزیزم
ممنونم از لطفت به من
من اینجا بیشتر خودم یاد میگیرم...
چقدر باید حواسم به لحظه لحظه ی زندگی ام باشه که خطا منتقل نکنم
می بوسمت عزیز
شاد شاد شاد باشی

نیما یکشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:41 ب.ظ

تولدت مبارک نهال صبور و مهربان

مرسی...سپاسگزارم...
ممنونم بابت تبریکتون

یک مادر دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

بازم تولدت مبارک...
بازم متشکرم ازت که امروز این همه وقتت رو برای من گذاشتی.ممنونم که من رو زیر و زبر کردی.اینقدر تغییرات من بعد از صحبت با تو مشهود بود که شوهرم راه میره و تو رو پدرانه دعا می کنه.خیلی خیلی دلمون می خواد سرافرازمون کنی و یه مدت بیای پیش ما.درسته بیشتر از اونی که به تو خوش بگذره،این ماییم که از حضور تو استفاده می کنیم و بهت زحمت میدیم و در واقع تو برای ما حکم معجزه رو داری،اما نمی دونی که چقدر دلهای درد کشیدمون رو خوشحال میکنی.
اگه یه وقت بگذاری و بیای واقعا شادمون میکنی.
ممنونم ازت که اعتماد کردی هم برای تلفن و هم برای این همه مدت و این همه ماه ، به خواست من کامنت هام رو منتشر نکردی.
در ضمن می خواستم بهت بگم که صدات فوق العاده زیباست...هرچند حتما هم خودت می دونی و هم بقیه بارها بهت گفتند این نکته رو.

می دونم که نمی تونم جای مادرت باشم که اگه من مادر خوبی بودم خدا این بلا رو....
ولی هی توی دلمه که بهت بگم میشه من رو یه کمی حداقل مادر خودت بدونی...؟؟؟

من این همه حرف زدم که شما باز هی خودتون رو سرزنش کنید که اگه مادر خوبی بودید چنین و چنان نمیشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبه من بشینم های های گریه کنم تا شما دیگه از این حرف ها نزنید؟
دلتون خنک میشه بعدش؟؟؟؟؟

اصلا مگه من دیگه رسما دخترشما نشدم؟؟؟ خوب پس دیگه حق ِ حتی فکر کردن به این موضوعات رو ندارید!!! این یه دستوره!!
به جاش برید سریعتر دنبال جهیزیه و سیسمونی!!! دی:
:)))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))

پگاه دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ق.ظ

راستی تولدت مبارک .اصلا آمده بودم که این را بگویم که کامنت آخری همه چیز را از یادم برد .

فدای تو عزیز مهربونم....
ممنونم بابت همه ی دغدغه ات...
نه قربونت برم این اون نیست...
کامنتت رو انقدر خوشحال شدم که پیدات کردم که تو بخش نظرات نگه اش داشتم!!! فک کن!!!
نه این جا ۸۰٪ فهمیدن که من همون نهالم...خودم یه جا نوشتم تو یکی از پستها...

ما که رسوای جهانیم غم عالم چه خوریم... :))))

چرا وبت رو حذف کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در اغوش یک غریبه دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.deadlover.blogfa.com

سلام عزیز گلم تولد مبارک عزیزم اومممم بیستو هشت سالگی سن خاصی جوانو پخته جذابو هیجان انگیز مطمئنم امسال درگیر یه ماجرای عشقی میشی

ممنونم ازت آنای خوب و مهربان و عزیزم

می دونم دل مهربون تو هم به اون چیزی که لایقشه میرسه

میبوسمت و همیشه برات بهترین ها رو آرزو می کنم...

[ بدون نام ] دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام نهال جان
تولدت مبارک باشه خانمی!
خیلی وقته که میخونمت. امیدوارم همیشه سالم و سلامت و شاد باشی
می بوسمت

سلام عزیز دلم

مرسی مرسی مرسی مرسی از لطف و مهربونیت...
مرسی....
مرسی...

مریم شیرازی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:13 ق.ظ

سلام نهال جونم
با تاخیر تولدت رو تبریک می گم .
ایشالله که 28 سالگی یکی از بهترین سالهای زندگیت باشه عزیزم

سلا عزیز دلم

مرسی خانم از مهر و لطف و مهربونیت...

مرسی از دعای قشنگت
مرسی عزیزم

حامد سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ

تولدتون مبارک خانم نهال دوست داشتنی

ممنونم از مهرتون
سپاسگزارم...

lili سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:47 ب.ظ

tavalodet mobarak nahal jan,behtarinharo barat arezo daram,shado sar afraz bashi hamishe mehrabon.

خیلی خیلی ازت ممنونم عزیز دلم

مرسی بابت مهرت...

زنده باشی و سرفراز...

پگاه سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

بستمش چون مرد قهوه ای آدرسش را پیدا کرده بود و می امد و دری وری میگفت و می آزردم به پیشنهاد دوستی درش را تخته کرده ام و حالا انگار دیگر نوشتنم نمیاد سخت است برایم خانه جدید ساختن . خوشحالم که مرا یادت می اید باور نمیکردم تو هم مرا بیاد بیاوری .

مرد قهوه ای آدرس تو رو پیدا کرده بود؟؟
عجب بابا!! این وری برای آدم امنیت و حریم خصوصی ای نمی مونه!!
شاید تو هم مثل من لازم داشته باشی که مدتی را در سکوت بگذرانی...مطمئن باش خودش به موقع درست میشه و حس نوشتن،مجبورت میکنه به وب نویسی...
.
.
.
.
.
.
مگه میشه تو رو یادم بره؟ تا اسمت رو دیدم بدون باز کردن وبت شناختم...هرچند اون اوایل هم خیلی تو لینک های اینور اونور پی اسم وبلاگت که از یادم رفته بود گشتم اما پیدا نکردم...
.
.
.
.
.
.
خوشحالم که الان کنار خودم دارمت...دوست های قدیمی چه احساس امنیت خوبی به آدم میدند...

نسیم سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

وای نهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

باورم نمیشه! تو همون نهال قدیمی وبلاگستان فارسی هستی؟؟
یعنی من دوباره پیدات کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای ول!! نهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

باور کن من این چند مدت که وبلاگ قدیمی ات رو بستی انگار یه چیزی کم داشتم! همیشه همیشه همیشه همیشه تو ذهنم بودی! مخصوصا اون شخصیتت که جذبم میکرد.
باور کن اون موقع ها اینقدر تو خونه نهال نهال می کردم و از تو و شیوه زندگی ات با شوهرم حرف میزدم که دختر کوچکم هم مدام اسم تو رو صدا میکرد!!!

وای وای وای که چقدر خوشحالم که پیدات کردم و چه حال میده که برم بیفتم به جون آرشیوت و بخونمش.

سلام عزیزززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززم

آره خودمم قربونت برم...

الهیییییییییییییییییییییییییییییییی چه کیفی میده همه هی یکی یکی پیدا می کنند منو...

خوش اومدی عزیز دلم و از پیدا کردنت خوشحالم...

اون دختر گلت رو هم از طرف من هزاران هزار تا ببوسش...

نسیم سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

راستی تولدت مبارک.الهی سالیان سال با شادی و سلامتی زنده باشی.تو واقعا لیاقت خوشبختی رو داری.
اینقدر از پیدا کردنت خوشحال شدم و جیغ جیغ کردم که شوهرم اومده این جا نشسته و داره به من می خنده و میگه حالا خوبه که نهال رو از نزدیک ندیدی وگرنه چکار میکردی؟

و البته داره با خنده تولدت رو هم تبریک میگه و میگه خوبه دیگه...نهال رو هم دوباره پیدا کردی و به وبلاگ خونی صبح هات اضافه شد و دیگه حتما ناهار هم بی ناهار
دی:

خواهر میبینی این مردها رو؟؟ دی:

خواهر جون تو که آبروی منو بردی که!!!!!! :))

مسلما خونه زندگی ات مهم تر از وبگردیه دیگه...ناهار هم حتما درست کن :))
اصلا می خوای من عصرها بنویسم تا همه ی مشکلات مرتفع بشه ؟؟ :))

به شوهر نازنینت هم سلام من رو برسون ...
مرسی بابت تبریک هاتون...
سپاس...

ساعت شنی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:26 ق.ظ http://1sandglass.blogfa.com/

میگم ...خانم تهاجم فرهنگی ! ... میشود لطفا آن آرشیو وبلاگ قبلیتان را لینک بگذارید تا ما بخوانیم و حظ ببریم ؟

به خاطر کتک کاری ام تهاجم فرهنگی هستم؟؟ دی:

هیچ آرشیوی از وبلاگ قبلی ام در دسترس نیست متاسفانه!!
یه شب ساعت 4 نیمه شب،در حین مسواک زدن(!!) به این نتیجه رسیدم که حذف بشه بهتره!! بعد درست مثل یه مادر سنگدل که بچه اش رو می گذاره سر راه،اومدم لپ تاپ رو روشن کردم و تکمه ی حذف رو زدم!!
دقیقا یکساعت بعدش زانوم رو بغل گرفته بودم و غصه می خوردم،اما بعدش مثل همون مادر سنگدل گرفتم خوابیدم!!!
بعد از یه مدت هم یکی بهخاطر این که وب پر خواننده ای بود یکی اومد از آدرسش استفاده کرد و پروژه های دانشجویی میفروخت...نیستش که من شیفته ی علم و تحصیل بودم فقط،اینه که خاک وبلاگم بعد از مرگ در این راه وقف شد...
(آسمایلی پینوکیو)

مهسا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 04:04 ب.ظ

تولدت مبارک نهال جان
امیدوارم خوشبختی همیشگی روی زندگیت سایه بندازه عزیزم
راستی هم سنیم؟!
من متولد ۶۲هستم

فدای تو مهربان

مرسی از محبتت عزیزم...

نه من 61 هستم مادررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

می بوسمت...

آوامین چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.mandelto.blogfa.com

بازم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککک عزیزم ...نهالی ...
بوس بوس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

نمی دونم چرا امروز ه قسمت شد بشه تلفنی حرف بزنیم نه چت کنیم !فکرکن ... :(

بوس و مرسی عزیز دلم

آره...
هر وقت که دیدی نگرفت تکست بده من خودم بهت زنگ میزنم عزیزم

بیتا چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:10 ب.ظ

نهال عزیز تولدت(با تاخیر) مبارک

امیدوارم به همه آرزوهای خوبت برسی

مرسی ازت عزیز دلم
ممنونم...
زنده باشی و شاد بیتای عزیزم
می بوسمت

ساعت شنی چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:48 ب.ظ http://1sandglass.blogfa.com/

آهان ! ... گرفتم ... وممنون به خاطر اینکه میتوان باهاتان شوخی کرد

...

راستی ببخشید ! ... منظورم مهاجم فرهنگی بود !

مهاجم فرهنگییییییییییییییییییییییییییی
دی:

:)))))))))))))))

بابا عجب ذهن خلاقی...
چه لقبی..........
کلی خندیدم....
.
.
.
.
.
.
.
۲ بار برای اون کسی که آدرس وبلاگم رو غصب (!) کرده و پروژه های دانشجویی می فروشه کامنت گذاشتم که آدرسم رو بهم برگردونه اما متاسفانه اونم از اردی بهشت ۸۸ تا الان چیزی ننوشت اونجا...

مسافر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ http://mahatmagandi.blogfa.com/

وبلاگ فوق الاده ای داری همشهری به منم سر بزن

سپاس از تو

چشم دارم می خونم و درد می کشم....

نازنین پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ

بهتری بانو؟ راستی با بی لپ تاپی چه جوری می سازی تو؟
بی لپ تاپی دردناک تره یا بی یاری؟؟ (دی:)
شب ها بی عشقی رو تحمل می کنی یا بی لپ تاپی رو؟ برای کدومشون اشک میریزی؟

نززززززززززززززززززززززززززن...رفتم خودم دی:

نه تب کردم مثل مررررررد !! دارم می سوزم باور کن نمی دونم چرا...

ای خواهر دست رو دلم نذار که خونه...

بی یاری یا بی لپ تاپی؟؟

خوب هر دو رو میشه شب ها در آغوش گرفت که من هیچکدومش رو الان در دسترس ندارم!! :))

همینه که آدم بدون سرماخوردگی تب می کنه خوببببببببب
هی می خواد هیچی نگه....هی می خواد هیچی نگه...نمیشه که...

:))

روانی پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://1psycho.blogfa.com

عزززززززززییییییزم مبارک باشه حالا بدو بیا عکس کادوهاتو بزار :دی

مرسی عزیززززز دلم

ممنونم از تبریکت


.
.
.
.
.
.
کادوهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا انشالله تو راه هستند !! :))

نهال به راحله : جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ق.ظ

عزیزم من لپ تاپم سوخته و گاهی فقط گاهی آخر یا نیمه شب ها با یه لپ تاپ قدیمی تر و اینترنت دیال آپ میام...و می دونی که با اینترنت دیال آپ اون چیزی رو که تو گفتی نمی تونم برات پیدا کنم...چون واقعا سرعت پایینه...

بذار برم کافی نت و بعد برات یه کاری می کنم...یا شاید لپ تاپ جدید رو زودتر گرفتم و با ای دی اس ال برات کامل در آوردم و فرستادم...
می بوسمت عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد