خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

شنبه ی همگی سرشار از عشق و شادکامی و موفقیت...

http://www.myweddingflowerideas.co.uk/wedding-flowers.jpg


 

  



-بنده از دی شب تا کنون یک روند بیدارم تا مشت محکمی بکوبم به دهان ِ ...به دهان ِ....به دهان ِ...  چه می دونم!! ۳۰ ساله داریم مشت می کوبیم به دهان این و اون...اینم روش! به دهان هرکی می خواهید بکوبید!! فقط حواستون باشه دستتون به دهان من نخوره!!



 

 

 

-من از امروز مجددا تردمیل رو شروع می کنم و علاوه بر اون تصمیم دارم هر روز یه مقدار از وقتم رو تو مراکز خرید و جاهای دیدنی بگذرونم تا یه کم انرژی های منفی و زائدم تخلیه بشند و به هر حال یه تغییر جدید به وجود بیاد...

 

 

 

-این خانمه هستش تو سریال خانه داران سرسخت که خیلی اتو کشیده و رسمی و تمیز و دقیق و خلاصه همه چیز تمومه...

یه دفعه شوهرش بهش می گه من خسته شدم تو اینقدر همیشه منظمی! همیشه اولین کاری که می کنی صاف کردن روتختیه! هیچ وقت موهات یک سانتی متر هم جابه جا نمیشند و از همه مهم تر این که هیچ وقت توی صکص به کاری که داریم انجام میدیم تمرکز نداری و حواست به همه چیز (خونه-زندگی-بچه ها-ناهار فردا و ...)هست جز ص ک ص.... 

 

دقیقا من با شوهره موافقم! آدم اتو کشیده و همیشه منظم و همه چیز تموم ممکنه اوایل یه کم جذابیت داشته باشه،اما بعدش به شدت تحملش خسته کننده میشه! چون میشه مثل یه ساعت دیواری که تو می دونی مثلا ۲۰ دقیقه ی دیگه چه ساعتی رو نشون میده یا چه طوری برنامه ریزی شده! هیچ جذابیت و تنوع و تحولی نداره! 

اصولا کسی که سعی می کنه تو همه چیز بهترین باشه،کم کم از هدفش منحرف میشه و اون سعی کردن باعث مصنوعی به نظر رسیدنش میشه!!

درسته که تو باید برای تکامل تلاش کنی،اما بهترین بودن درصد ریادیش ذاتیه ضمن این که گل بی عیب خداست!!

شیطنت،شلوغ کاری،جیغ و ویغ(!!)،گاهی بی خیالی طی کردن و ....همه و همه جزیی از زندگیه و به زندگیه مزه میده....

 

کلا این سریال واقعا آموزنده است...جدا از جذابیتش واقعا نکات بی نظیری توش هست...اگه از لاست و ۲۴ و پریزن بریک و غیره خلاص شدید دیدن این سریال رو بهتون توصیه می کنم حتما....

 

 

 

 

 

-عزیزان دل! لطفا  ! خواهش می کنم فریب تبلیغات ماه  واره ای رو در مورد بوتاکس و دستگاه کوچک کننده ی بینی و غیره نخورید! اینا کاملا تجاری و بی مصرفه...یه کار جدید با همکاری پزشک های معتبر قراره در سطح کشور در این مورد عرضه بشه که تازه شروع کردیم. اما من از همین جا بهتون میگم: لطفا فریب هیچکدوم از این محصولات رو نخورید!!

 

 

 

 

 

-خانم های عزیز من خیلی وقت جواب سوال های لاغری رو در اون یکی وبلاگ دادم! چرا هیچکس حواسش نبود؟؟؟؟

 

 

 

 

 

 

یه سری جملات تاکیدی مثبت عمومی تر می نویسم که اگه دلتون خواست پرینت کنید یا بنویسدش و هفته تون رو با تکرارشون شروع کنید....

 

 

 

 

هر روز از هر جهت وضع من بهتر و بهتر میشود....

 

زندگیم رو به کمال است و شکوفایی...

 

من کامل و تمام عیارم...

 

من محبت کردن و محبت دیدن(مورد محبت مواقع شدن) را دوست دارم...

 

اکنون کاری لذت بخش با درآمدی عالی و بی نظیر دارم...

 

من از کارم لذت میبرم و کارم همه ی محبت ها و پاداش های مالی و معنوی را نثارم می کند....

 

اکنون برای رسیدن به همه ی آرزوهای نیکم،وقت و انرژی و فرزانگی و پول دارم....

نعمت بیکران حق طبیعی من است و آن را می پذیرم...

 

اکنون ثروت های لایتناهی به زندگیم جاری میشود...

 

با آغوشی باز،همه ی خوبی ها و نکویی های عالم را می پذیرم...

 

اکنون برای به انجام رسیدن خیر و صلاحم،همه ی چیزها دست به دست هم داده اند...


 

 

اکنون برای زندگیم که از سعادت و سلامت و ثروت و عشق و محبت و احترام سرشار است سپاسگزارم...

 

 

 

 

نکته:  

 

 

۱-یادتون باشه که همیشه همه ی عبارت های تاکیدی را در زمان حال به کار ببرید نه آینده!

 

۲-همواره عبارت های تاکیدی را به مثبت ترین شکل ممکن به کار ببرید

 

۳-سپاسگزاری برای خواسته هایی که دارید به طوری که انگار به خواسته هاتون رسیدید،خواسته های شما را سریع محقق می کنه....

 

 

همتوون رو دوست دارم...

 

شاد ِ شاد ِ شاد باشید...








http://4.bp.blogspot.com/_fg-jUxto0WA/SYkSYrMSFcI/AAAAAAAAAm0/gEk7dd7k5EA/s400/happiness_quotes_graphics_01.gif














نظرات 15 + ارسال نظر
مستانه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://baadbaadak.com

منم این سریال رو خیلی دوست دارم. بیشتر از همه هم گبی رو دوست دارم! من تا اواسط فصل پنجش رو دیدم. هنوزم خیلی قشنگ و جذابه

ریحانه شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ب.ظ

[:S004:]
سلام نهال عزیزم
خوبی خوشی سازی روبه راهی
خداراشکر بزنم به تخته رنگ روت باز شده
می دونم که منو یادت رفته .. ولی من همیشه به یادت هستم و بهت سر می زنم و و یکی دوباری می بینم که در باکس کامنتهات از من ثبت نشده ...
نهال جان میشه لطف کنی و در مورد این قانون جذب بیشتر توضیح بدی ...
یعنی واقعا توی زندگی اثر داره ...
از تبلیغهای ماهواره ای گفتی اگه اطلاعات پزشکی در مورد کرمهای خاویار نیترو شب و روز داری اون رو هم لطفا توضیح بده
می بوسمت و بی نهایت ممنونم.

آریانا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ب.ظ

مرسی نهال جون
بابت این پست قشنگ

یکی شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

سلام نهال جان
خوبی؟
ببخش کم میام
شرمنده ولی جواب سوالمو ندادیا

به نظرت من کدوم قرص رو بخورم؟
164 وزن.55-56 وزن-و شکم بزرگ!!!

هیچکدوم!!! فقط دراز و نشست فراوان و ورزش!

دناتا شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ب.ظ http://donata.persianblog.ir/

نهال جون میتونم بپرسم رشته ات چیه که این همه اطلاعات پزشکی داری؟

ژینوس شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:57 ب.ظ

لطفا راجع به قرص های سلولهای بنیادی هم بنویس که نظر دکترها چیه من ای بی دی دارم

عزیزم برات پرسیدم گفتند استم سل در ای بی ام فعلا در حد تجربی است بهتره صبر کنی....

سلام یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ق.ظ

(گل)
بازم از اون عکس های آرامشبخش گذاشتید.... تنکس(گل)

سلام یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

پس پریزن بریک رو دیدید ؟ خوشتون اومد ؟
۲۴ واقعا عالیییییییی بود

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ق.ظ

غروبا که دلم می گیره میگم شاید امشب شبه مهتاب باشه .......

دستاتو توی دستام بگیرم ......

به قدری چشم برات بودم که میشد تموم جاده ها رو تو نگام دید .....

..........

پانتی یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:20 ب.ظ http://pantijoon.persianblog.ir/

بکوب بکوب که داری خوب میکوبی واییی یه ضرب المثل چینی هست که میگه: هیچی لذت بخش تر از اتلاف وقت در مراکز خرید نیست!!
این سریال رو من ندیدم ولی کاملا با نظرت موافقم!‌تمیزی و نظافت خیلی خوبه(چون خودم دیوونهء این کارم!!) ولی در کل هیجان و بی خیالی و تنوع هم در زندگی از اوجب واجباته وگرنه در یه چشم بر هم زدن، زندگی دچار یه رکود و یخ زدگی محیرالعقول میشه متاسفانه!! کلا همه چی باید در کنار هم و در تعامل با هم باشه. لزومی هم نداره آدم در همهء امورات کامل باشه. یعنی اصلا نمیشه!!
ممنون از جملات انرژی زایی که نوشتی! خدایی از هایپ و ردبول هم انرژی زا تر بود
بوس بوسسسسسسسس

[ بدون نام ] یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ

... دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
کاش همه مردم به قولشون عمل میکردند مخصوصا دوستانی که در دنیای مجازی قراره وبلاگشون را هرروز اپ کنن ولی نمیکنند وبقول خود عمل نمیکنند.
موفق باشید

قزن قلفی دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ http://afandook.persianblog.ir

وای من خیلی این سریال دسپرید رو دوست دارم . همه هم مسخره ام میکنن !!‌ فکر کن مثلا لینت چقدر قشنگ با سرطانش مقابله کرد یا مایک چه زندگی پرفراز و نشیبی رو پشت سر گذاشته بود ولی دیگه سراغ خلاف نرفت ...
تازه من از کانالهای عرب میدیم با انگلیسی و عربی دست و پا شکسته ام چیزای خوبی میفهمیدم ازش ! خوشحالم که یه هم عقیده پیدا کردم . بابا بیخود چند سری جایزه آکادمی و گلدن گلوب که نگرفت ! حالا بکش بکش نداره یعنی باحال نیست ؟!
راستی اون زنیکه ج... هه هم حرص تو در میاورد ؟ آویزون مردای اینا میشد !؟

عشق با طعم خیانت دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.espenans.blogfa.com

ترد میل خیلی عالیه عزیزم حتما استفاده کن راستی من عاشق این سریال خانهداران سر سختم بخصوص سوزان خیلی روحیاتم شبیه شه بدون عشق نمیتونم زندگی کنم حالا مهم نیست یه طرفه دوطرفه بن بست

نورا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

ببخشید اسم انگلیسی این سریال که گفتین چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد