خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

قرص های مجاز و ایمن لاغری و کاهش وزن...

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

متاسفانه اون مطلب تناسب اندام و لاغری من باز نشد .

 

الان هم فرصتم خیلی خیلی محدوده اما چون قول داده بودم و اینکه ظاهرا اگر راجع به سنگ پا هم بنویسم باز میپرسید اون قرص لاغریه چی شد،من فقط تو این پست راجع به قرص های مجاز و بی ضرر و واقعی می نویسم و یه پست دیگه ۳ نوع رژیم غذایی مفید رو میگذارم... چون نزدیک عیده و من می دونم و درک می کنم که الان تو دل خیلی ها ولوله است،بنابراین بدون حاشیه رفتن و ادا اصول فقط تند تند می نویسم.باشه؟ تاکید می کنم که این داروها(به جز متفورمین) برای افراد با اضافه وزن های خیلی بالا و بی ام آی خیلی خطرناک هستش نه برای همه ی افراد دارای اضافه وزن...

 

ببینید.من به خاطر شغلم با پزشک های متخصص در این زمینه سر و کار دارم که همه استاد دانشگاه و صاحب نظرند و اکثرا هم بسیار بسیار سخت گیر و وسواسی در زمینه ی دارویی... همه رو دونه به دونه پرسیدم و این ماحصل تحقیق های منه...

 

 

اولین چیزی که همگی شون بدون استثنا تایید کردند قرص متفورمین بود... 

 

 

متفورمین؛ دارویی مطمئن برای کاهش وزن جوانان

 

محققین اخیراً بیان کرده اند که متفورمین (METFORMIN) در کاهش وزن افراد جوان چاق و غیر دیابتی موثر است. متفورمین برای درمان بیماران دیابتی استفاده می شود.

مطالعات زیادی در گذشته نشان می داد که مصرف کوتاه مدت متفورمین باعث کاهش وزن افراد چاق می شود.

متفورمین نمی گذارد قند از کبد وارد جریان خون شود. هنگامی که قبل از صرف غذا، این دارو مصرف شود به مقدار قابل توجهی از افزایش قند خون جلوگیری می کند.

افزایش قند خون بعد از خوردن غذا باعث می شود که پانکراس (لوزالمعده) مقدار زیادی انسولین ترشح کند، زیرا هورمون انسولین، قند خون را کاهش می دهد. انسولین مترشحه با تاثیر بر روی مغز باعث ایجاد حس گرسنگی در شما می شود. در نتیجه بیشتر غذا می خورید و کبد چربی بیشتری می سازد و باعث تجمع مقدار زیادی چربی در ناحیه ی شکم می شود.

این بررسی نشان می دهد استفاده از داروی متفورمین به همراه مصرف کم غذاهای شیرین و چرب، وزن افراد جوان چاق را برای مدت ها کاهش می دهد.

همچنین این دارو مقدار قند و کلسترول خون  را کاهش می دهد، مقاومت به انسولین را در بیماران دیابتی کم می کند و باعث کاهش جوش (آکنه) در جوانان چاق می شود.

 

 

خوب واضح بود؟؟

 

سومین نکته ی مثبت متفورمین،اثر محسوس و قابل توجه اش در درمان سندروم تخمدان های پرکیست و تخمدان های تنبل و در نهایت نازایی هست که حتما همه می دونید دیگه و من توضیح نمی دم... (چون این روزها اکثر متخصص هی غدد و زنان و زایمان این دارو رو خیلی زیاد تجویز می کنند و حتما اطلاعاتتون در موردش کامله...)

 

 

اینو هم حتما می دونید که چاقی و سندوم تخمدان های پرکیست علت و معلول هم دیگه هستند و غیره و ذالک...

پس تا این جا متوجه شدید که متفورمین کم ضرر ترین داروی لاغریه و برای خانم های چاق که چاقی براشون خیلی مشکلات دیگه هم ایجاد کرده عالیه...

از نظر نوع قرص هم من کانادایی اش رو که مال شرکت اپو تکس هست پیشنهاد می کنم چون یادمه که روی مریض ها این بهتر از نوع ایرانی اش جواب می داد...

بعدم این که نحوه ی استفاده اش قبل از غذاست...اگه تازه می خواهید شروع کنید؛لطفا لطفا لطفا از نصف قرص شروع کنید اون هم 20 دقیقه قبل از اصلی ترین وعده ی غذایی تون...مثلا ناهار...

بعد مثلا اون وعده ی شیرینی جات مثل خرما رو که تو دستور غذاییتون هست،همون وعده بگنجونید.

با نصف که خیلی خیلی خیلی بعیده اما اگر در طول روز احساس ضعف و یا افت قند داشتید بدون توجه به رژیم حتما یه چیزی بخورید...

یاتون باشه! اگه متفورمین مصرف کنید ولی رژیم غذایی درست و حسابی و ورزش نداشته باشید،هیچ فایده ای به حالتون نداره به خصوص اگه مصرف کربوهیدراتتون زیاد باشه که این طوری جریان برعکس هم میشه...  

 

 

 

 

دومین قرصی که می خواهم بهتون بگم،یه قرص گیاهی ایرانی هستش به اسم اسلیم کوییک.  

 

 

(برگرفته با تصحیح از بروشور داروی تولید شده توسط شرکت گل دارو)  

 

مواد مؤثره: بذر کرفس حاوی اسانس شامل لیمونن و بتاسلنین، فلاونوئید شامل: آپی ئین و ایزوکوئرستین، فورانوکومارین ها سامل: برگاپتن و ایزوایمپراتورین. گیاه تام و میوه شوید حاوی اسانس با ترکیبات اصلی: کاروُن و دیل آپیول، فتالید ها، فورانوکومارین ها شامل: برگاپتن و هیدروکسی کومارین ها شامل: اومبِلیفرون. چای سبز حاوی آلکالوئید های پورینی شامل: کافئین، تئوبرومین و تئوفیلین، ساپونین های تری ترپنی شامل: بارینگتوژنول C، کاتشین ها شامل کینون های اولیگومریک، اِپی گالوکاتشین و پُلی فنل های مختلف دیگر. فلاونوئید ها شامل: کوئرستین، کامفرول و میریستین، مشتقات اسید کافئیک شامل: کلروژنیک اسید و تئوگالین، اسانس شامل ترکیب اصلی: لینالول. آثار فارماکولوژیک و مکانیسم اثر: مطالعات بالینی نشان داده است که اسانس کرفس و شوید دارای اثر مثبت بر روی مرکز اشتها در مغز بوده و موجب وقفه در انتقال حس گرسنگی می شود. افزون بر این فلاونوئید های موجود در فرآورده دارای اثر مهاری بر آنزیم لیپوژناز می باشند. آزمایشات بالینی انجام شده اثرات پایین آورنده چربی و کلسترول خون این دارو ره به اثبات رسانده اند. بذر کرفس و شوید (میوه آن) به صورت سینرژیسم بر روی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می شوند. مواد مؤثره موجود در این فرآورده سوخت و ساز چربی ها را افزایش داده و چربی های خون را کاهش می دهد و ضمناً از جذب چربی در روده پیشگیری می نماید. کافئین موجود در چای سبز موجب مهار آنزیم فسفو دی استراز شده اثر نور اپی نفرین بدن را تقویت می کند. کاتشین چای سبز همراه با کافئین آنزیم COMT را مهار کرده و بدین ترتیب غلظت کاتول آمین ها را بالا برده، سوخت و ساز را افزایش می دهد. تحقیقات جدید نشان داده که در چای سبز مشتقات گلوتامین به نام اِل تِئانین همراه با مواد دیگر وزن بدن را کاهش می دهند. چای سبز اثر انسولین را در بدن تقویت می کند. چای سبز با افزایش اکسیداسیون چربی ها در کبد موجب کاهش چربی در تمام نقاط بدن می شود. بدین ترتیب مصرف این قرص باعث کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 نیز می گردد. مطالعات آزمایشگاهی نشان می دهد که اُپی گالو کاتشین گالیت آنزیم استیل کوآ کربوکسیلاز و Fatty acid synthetase را مهار کرده و بدین ترتیب سنتز اسید های چرب را مهار می کند. دستور مصرف: روزی سه بار هر بار یک قرص حدود نیم ساعت قبل غذا با کمی آب با توجه به میزان وزن بدن می توان به طور تدریجی مقدار مصرف دارو را به روزی 3 بار، هر بار 2 قرص افزایش دارد. موارد منع مصرف و احتیاط: حساسیت به دارو های گیاهی، مصرف هم زمان داروهای کاهنده فشار خون (مشورت با پزشک) عوارض جانبی: دراوایل مصرف به ندرت ممکن است اختلالات خفیف گوارشی در افراد با سابقه این اختلالات بروز کند که پس از مدتی ( یک تا 3 هفته) از بین می رود. References: Barnes J. et. al., Herbal medicines; 3rd edition (2007), pp. 146-149, 279-289. PDR for Herbal Medicines, 2nd edition (1994), pp. 183-185, 258-259. Ducke J. A. et. al., Medicinal Herbs (2006), pp. 170-177, 250-257. Dulloo A. G. et. al., Green tea and Thermogenesis, Int. J. abs Refar. Metab. Disord. (2000) Feb, 24 (2), pp. 252-258. Waranabe J. et. al., Isolation and iddentification of acetyl-coA carboxylase inhibitors from green tea, Biosci. Biotechnol. Biochem. (1998) Mar, 62 (3), pp. 532-534. نظر متخصص: به نظر می رسد فرآورده سالمی همراه با عوارض جانبی حداقل خواهد بود چرا که هر سه جزء گیاهی به کار رفته در آن Safe هستند و سالیان طولانی به عنوان غذای دارویی مصرف می شده اند. برای بررسی تکمیلی اثرات چای سبز رجوع کنید به مقاله و کتاب PDR گیاهی. 

 

 

 

 

 

این دارو ایرانی و گیاهی هستش و ظاهرا از عصاره ی کرفس و چای سبز و ...تشکیل شده و ضمن کنترل اشتها،چربی ها رو به روده ی بزرگ هدایت می کنه و روی چاقی ناحیه شکم(که بدترین نوع چاقیه) و اصطلاحا بهش سندروم متابولیک میگن تاثیر خوبی میگذاره...و در کل متابولیسم و سوخت و ساز بدن رو هم بالا میبره...

من هر چی راجع به این قرص تحقیق کردم به هیچ نکته ی منفی بر نخوردم...خوب گیاهی هستش و قابل اعتماد...

اون مسئله ی کبد چرب و غیره هم که در مورد این قرص ها مطرحه خوب رد نمیشه اما خود چاقی هم عامل مهم کبد چربه...

این قرص رو می تونتید از روزی 3 تا شروع کنید و به روزی 6 تا برسونیدش... 

 

 

 

 

اما قرص سوم...

قرص ریداکتیل...  

این   یه فابل پی دی  اف هست در مورد ریداکتیل

ضمن کنترل اشتها،متابولیسم بدن رو بالا میبره...این قرص به خصوص برای کسایی که دچار استاپ شدند تو کاهش وزن خیلی تاثیر گذاره...یا کسایی که وزن های بالایی دارند و با این که شروع به رژیم کردند،اما وزنشون تکون نمی خوره...(کلا این دارو به افراد با اضافه وزن های معمولی توصیه نمیشه...)

این دارو خیلی کمک می کنه و یهو وزن رو تکون میده...

بسته های 10 و 15 میلی گرمی اش موجوده...حتما باید صبح قبل از صبحانه مصرف بشه چون ممکنه باعث بی خوابی بشه...

و این که به هر حال یه قرص شیمیاییه...

ببینید.من این جا برای بار هزارم میگم که کسی که با رژیم و ورزش وزنش رو می تونه خوب کنترل کنه و یا این که به خوبی قادره که اشتهاش رو کنترل کنه هیچ نیازی به قرص نداره...(البته جز متفورمین که واقعا سیفه...) این داروها بیشتر به درد اونایی می خوره که بیماریه پرخوری دارند و یا وزنشون دچار استاپ بدی شده که با هیچ تغییر روشی تکون نمی خوره... 

 

 

 

اگه سوالی دارید،بپرسید.اونایی که خودم می دونم رو جواب میدم.اونایی رو هم که بلد یا مطمئن نباشم از متخصصین پزشکی سوال میکنم و میگم....

رژیم های به درد بخور و سریع هم باشه برای یه پست دیگه...

نظرات 30 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ق.ظ

(گل)

خصوصی گذاشتم

پانتی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:33 ق.ظ http://pantijoon.persianblog.ir/

وایییی نهال جونم!‌چقدر از دیدن این پستت ذوق کردمممممممممممم
اتفاقا الان یکی از همکارای من، یه ماه میشه که دارع متفورمین مصرف میکنه و چقدرم خوب جوابد اده و لاغر شده! البته رژیمش رو هم خیلی خوب رعایت میکنه. اصلا نون و برنج نمیخوره و همهء غذاهاش آب پزه ولی میگه این قرصه خیلی بهم کمک میکنه که زود به زود احساس گرسنگی نکنم.
من خودم قبلنا که رژیم میگرفتم، یکی دو بار دکتر بهم قرص کاهش اشتها داده بود(که الان دقیق یادم نیست چی بود. فکر کنم فن فلورامین بود! یا همیچین چیزی) ولی باور هیییییچ تاثیری در اشتهای من نداشت. یعنی منظورم اینه بازم خودم باید جللوی خودمو میگرفتم و کم میخوردم. اینجور نبود که واقعا احساس بی اشتهایی یا سیری کنم! متوجه ای چی میگم؟ واسه همین همیشه فکر میکردم این مدل قرصها، بی خاصیتن و همش به تلقین بستگی داره. ولی وقتی همکارم این متفورمین رو مصرف کرد و تاثیرشو دیدم و خودشم گفت واقعا احساس سیری میکنم، فهمیدم باید قرص خوبی باشه...وقتی هم دیدم تو اینجا در موردش نوشتی، خیلیییی ذوق کردم. دیگه مطمئن شدم قرص تاثیر گذاریه.
حالا من دو تا سوال دارم. یکی اینکه این قرصها (هر کدوم از این 3تا که گفتی) رو در دورهء شیردهی هم میتونیم مصرف کنیم(برای خودم میگم که بعد از زایمان، باید رژیم بگیرم)
دوم اینکه: اگه ممنوعیتی برای مصرف نباشه(چه دورهء شیردهی ، چه حالت عادی مثلا بعد از دورهء شیر)، آیا میشه هر 3 تا قرص رو با هم مصرف کرد که مثلا تاثیر بیشتری داشته باشه؟ یا کلا نباید همزمان مصرف بشن؟
در هر صورت ممنون از زحمتی که کشیدییییییییییییییی.واقعا لطف کردی. میبوسمت

خانوم چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ق.ظ http://khanoomstory.blogsky.com

سلام نهال جانم

مرسی به خاطر پستت. فقط می خواستم بدونم متفورمین رو بدون نسخه پزشک می شه تهیه کرد یا نه؟

مستانه چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ق.ظ http://baadbaadak.com

وای مرسی نهال
خیلی اطلاعات مفیدی بود. من حتما از اون گیاهیه استفاده می کنم

مرکوری چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:05 ق.ظ

آخیش بالاخره نوشتیش :)
من الان ۵۲ کیلوام ولی می خوام حدود ۳ تا ۴ کیلو کم کنم. در حال حاضر اصلا وقت ورزش کردن ندارم. یعنی این اضافه وزن هم از وقتی ورزش رو قطع کردم اومده سراغم ولی تا عید نمی تونم برم باشگاه. فکر میکنی کدوم یکی از این قرصها موثرتر باشه؟
در ضمن من می خوام بیشتر در نواحی تحتانی و شکم لاغر شم و صورت و سینم سرجاش بمونه به نظرت میشه؟!!!

قزن قلفی چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ق.ظ http://afandook.persianblog.ir

هنوز این مطلبت رو نخوندم ولی می خواستم بگم اون متفورمینی که من میخوردم و اذیتم میکرد دقیقا همینطوری بود . آخرین پک اش رو هنوز دارم . یادته اون شب هی آدرسش رو برات میدادم ؟ البته همون شب هم فهمیدی که همینه . خواستم یاآوری کنم !‌از دیدن اش ذوق کردم حالا برم مطلبت رو بخونم !

یک زن چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

نهال جون این اسلیم کوئیک برای اضافه وزنهای بالا خوبه مثلا ۴۰ تا اضافه وزن؟

یکی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام عزیزم
شبهای زیادی با موبایلم اومدم وبلاگت ولی نشد کامننت بذارم
به یادت هستم و به خاطر خودت دوستت دارم

الی پلی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ق.ظ http://elipeli.blogsky.com

چرا همه دنبال لاغری هستند این روزامهم اینه که سلامت باشیم نه لاغر!

من خیلی کم دیدم افرادی رو که حسابی لاغر کردن و لاغر موندن!



الی پلی پنج‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

راستی! بدون اجازه لینکت کردم۱!!!!

امید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ق.ظ http://zoornameh.blogsky.com

سلام نهال. خوشحالم که باز دارم مطالبت رو میخونم. امروز نگاهی به بلاگ انداشختم دیدم برام کامنت گذاشته بودی...
نمیشه یه چیزی واسه چاقی بذاری دختر؟!

پانتی شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ق.ظ http://pantijoon.persianblog.ir/

جواب سوالای من چی شد پس ؟

soly سه‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

سلام نهال جون
من تازه مطالبت رو خوندم خیلی جالبه.
من می خواستم بدونم تا حالا چیزی در مورد قرص لاغریsuper magic slim چیزی شنیدی؟
میگن گیاهی و خیلی خوبه. می شه لطفاً به من اطلاعات بدی. در ضمن این قرص لاغری برای مادری که شیر می ده هم خوبه؟ می تونه استفاده کنه؟
چون من 10 ماهه که زایمان کردم و 9 کیلو اضافه وزن برام باقی مونده که خیلی اذیتم می کنه. همه اعتماد به نفسم از بین رفته. مخصوصاً حالا که عید می خوام بعد از مدتها بارداری و زایمان و ...بره مسافرت اون ور آب
تا حالا با کلی رژیم و ورزش 4 کیلو کم کردم ولی هنوز 5 کیلوی دیگر مونده.
مرسی

sara پنج‌شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:10 ب.ظ

salam nahal jan khoobi
matlabet kheily khob bud
man 55 kilo vaznazme ba rejim ham asan tekon nemkhure nemdunam chera ta 1 mahe dge ham bayad 10 kilo kam kunam
mkham methformin bokhuram
roozi chanta va ta chan vaght bayad bokhuram
merci

سارا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 ق.ظ http://asiredel.blogfa.com

سلام
من اسلیم کوییک مصرف کردم و رو به قبله شدم.
تقریباً 5-6 کیلو اضافه وزن دارم و بعد از خوردن روزی ایکی از اواسط ماه رمضون و بعدش روزی دو تا (کلاً 30 تا) دجار اسپاسم شدید و اضطراب، اافسردگی، توهم بیخوابی شدید ، عدم اعتماد بنفس، مشکلات گوارشی، ناامیدی و عدم تمرکز، ضعف بسیار شدید تا حدی که نمی تونستم حرف بزنم شدم. یکی از دوستان پزشک من می گفت داخل اینها (ایکس) استفاده می شود و الان هم بیشتر از 5 قدم نمی تونم هنوز راه برم.
خلاصه در عرض 3 روز 6 بار دکتر رفتم. حتی پیش روانپزشک مراجعه کردم و شبها به زور کلرو دیازپوکساید دو ساعت اونهم آشفته خوابم می برد. بلاخره دردسرتون ندم، حتی وصیت هم کردم....

اوه!!

خب مسلما کسی خودش بتونه چلوی شکمش رو بگیره خیلی بهتره

خیلی متاسف شدم
خوشحالم وخیم تر از این نشد

وصیت نامه چیه دیگه :)

ای بابا

مریم سه‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام دوست عزیز

عالی بود

ممنون

آخه اون قرص گیاهی روزی ۳ تا ۶ بار خوردنش سخته

اما اینا که روزی یکبار هست خوب راحتتره

بازم ممنون

خدا خیرت بده

یه بد بخت شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام نهال خانم مهربان واقعا ممنون من حالم وحشتناک بده من125 کیلوام قدم 163 هست 24 سالمه ولی کم کم دارم عصایی میشم حالم خیلی بده تو رو هر کی میپرستی به دادم برس من دکتر یه بار بهم متفورمین داد ولی فامیلمون که متخصص تغذیس مانع شد بخورم من میترسم بخورمش آخه میترسم قندم بیفته پایین یا اسیدوز لاکتیک برام اتفاق بیافته ریداکتیل هم دوستم میخوره اما من میترسم من تنبلی تخمدان هم دارم تورو خدا کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

rahil jangorban پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام من میخوام بدونم چون نفس تنگی دارم و قرص تئوفیلین میخورم آیا برای وزن زیادم میتونم مت فورمین بخورم آیا با هم تداخل نداره چون وزنم واقعا ایست داده و با هر پیاده روی و رژیم هم پایین نیامد و حتی بخاطر نفس تنگی هم باید وزن کم کنم قرص تئوفیلین را شبی یکی میخورم در ضمن باید بگویم بخاطر چاقی افسردگی گرفتم و خیلی ناراحتم از راهنمایی شما متشکرم

سیدمحسن سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ

با سلام و تشکر از راهنمایی خوبتان
دکتر داروساز به من تاکید کرد متفورمین را بعد از غذا بخور
تجربه و اطلاعات شما چگونه است؟

هما چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام مطلب خوبی بود خوب شد وبلاگتون رو دیدم من خیلی وقته با مشکل عدم ثبات وزن مواجه هستم البته رو به بالا کلا پایین آوردنش که کار حضرت فیله خیلی راحت زیاد میشم خیلی عجیب من ساله پیش 7 کیلو کم کردم و وزن خوبی بود با رژیم دکتر کرمانی خیلی هم خوب 1 سال نگهش داشتم البته کما بیش ورزش می کردم اما یک دفعه در مدت 3 ماه 10 کیلو بالا اومدم الان هم بعد از ماه رمضان با این همه روزه داری که مطمئنا پر خوری هم نکردم نیم کیلو اومدم پایین و حالا بعد از ماه رمضان تو همین چند روزه 2 کیلو رفتم بالا می ترسم سکته کنم چرا انقدر بالا پایین میشم برام هم خیلی مهمه که وزنم ایده آل باشه مدام دارم حرص می خورم نم دونم چه کار کنم لطفا راهنماییم کنید پیشاپیش خیلی ممنون ام در ضمن من ام اس دارم که به خاطرش از دارو هایه هومیو پاتی کمک میگیرم و خیلی خوب کنترل شده و کم کاری تیرو ئید هم دارم که به خاطرش لووتیروکسین میخورم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

kosar یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ب.ظ

بسیار ممنون

بهار-خوب وبد زندگی. شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:23 ب.ظ http://beyadekhoda.blogfa.com

سلام دوست عزیز

مطلب خوبی بود ....

من قبلا متفورمین استفاده میکردم اما نازایی دارم دیگه از هر چی دارو هست بدم میاد ، خیلی اضافه وزن پیدا کردم ..

من قدم 165 تا هست وزنم 73 جالب اینجاست که همه اضافه وزنم تو قسمت شکمم هست 31 سال سن دارم .

میخوام ای وی اف کنم میترسم چون وزنم بالاست نشه ..

خیلی نگرانم.

وزنت که خیلی بالا نیست!!!!! کدوم شهری؟؟

سوده سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ

سلام خسته نباشی

درموردقرص abs+ اطلاعات میخواستم میخوام بدونم ضرر

نداره؟ ممنونم

سلام
من اطلاعی ندارم عزیزم

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 ب.ظ

تو خیلی از سایت ها دکترای متخض گفته اند که قرص متفورمین نباید برای لاغری مصرف بشه چون عوارض خطرناکی مثل سرطانن بشه مگه با جون مردم باژی میکنید چیزی مینویسیذ با اطلاعت کامل بنویسید

دوست عزیز !!
تنها رابطه ای که بین مصرف متفورمین و سرطان مطرح شده اینه که،متفورمین در پیشگیری(دقت کنید! در پیشگیری) از سرطان پستان و تخمدان موثره!!
آیا قبل از هر افترایی از صحت و سقم جریان مطمئن میشوید؟؟؟؟؟؟
موفق باشید!!

سحر چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ب.ظ

عزیزم متفورمین و از کجا میشه تهیه کرد؟

داروخانه

طناز شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:54 ب.ظ

کدوم در دوران شیردهى مشکلی نداره؟

هیچکدوم

Sepid یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام خسته نباشید،میخواستم بپرسم کدوم این قرصا منع مصرف نداره تو دوران شیردهى

هیچکدوم

ایلانا چهارشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام
خیییلی ممنون از وبلاگ و متنی که در اختیار ما قرار دادین واقعا خوب و جالب بود

لیلا سه‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:15 ق.ظ

سلام گلم.... من قدم 173وزنم 75کیلو میخوام لاغر کنم تا حدود 57کیلو. دکتر تغذیه رفتم 65کیلو شدم ولی بعد مدتی بازم دوباره برگشت الان میخوام از یه قرص لاغری وکم کردن اشتها استفاده ولی نمیدونم به کدوم اطمینان کنم لطفا یه قرص معرفی کنید که ضرر نداشته باشه ممنون

تقریبا همچین چیزی وجود نداره....که جواب قطعی بده...رژیم و ورزش فقط! نذار بالاتر بری

لیلا پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام
این درسته که ریداکتیل کلا جمع شده و دیگه توصیه و تولید نمیشه بخاطر عوارضش؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد