خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

من یک انسانم...

اگر به خانه ی من آمدی
برایم مداد بیاور مداد سـیــاه
می خواهم روی چهـــره ام خـط بکشـم
تا به جــــرم زیبایی در قـــــفس نیفتم.

یک ضربـــدر هم روی قلبـــم تا به هوس هم نیفتم !
یک مداد پاک کن بده برای محـو لـب ها
نمی خواهم کسی به هوای سرخیشان ، سیاهم کند!


یک بیلـچــه، تا تمام غرایز زنـــانه را از ریشــه در آورم
شـــخم بزنم وجودم را ...بدون اینها راحت تر به بهشـت می روم گویا!


یـک تیــغ بده؛ موهایم را از ته بتراشم سرم هوایی بخورد
و بی واسطه روسری کمی بیاندیشم !

نخ و سوزن هم بده، برای زبانـــــــم
می خواهم ... بدوزمش به سق
… اینگونه فریادم بی صداتر است!

قیچی یادت نرود
می خواهم هر روز اندیشه هایم را سانســــور کنم !

پودر رختشویی هم لازم دارم
برای شستشـوی مغزی
مغزم را که شستم ، پهن کنم روی بند
تا آرمانهایم را باد با خود ببرد به آنجایی که عرب نی انداخت
می دانـــی که؟ بایــد واقع بیـــن بود !


صدا خفه کن هم اگر گیر آوردی بگیر
می خواهم وقتی به جرم عشق و انتخاب
، برچسب فاحشـــه می زنندم
بغضم را در گلو خفه کنم!

یک کپی از هویتــــــــــم را هم می خواهم
برای وقتی که خواهران و برادران دینی به قصد ارشاد
، فحـــــش و تحقیر تقدیمم می کنند !


تو را به خدا....اگر جایی دیدی حقــی می فروختند
برایم بخر ... تا در غذا بریزم
ترجیح می دهم خودم قبل از دیگران حقم را بخورم !


و سر آخر اگر پولی برایت ماند
برایم یک پلاکــــــــارد بخر به شکل گردنبند
بیاویزم به گردنم....و رویش با حروف درشت بنویسم:


من یـک انسانم

من هنوز یک انسـانم

من هر روز یک انسانم

نظرات 9 + ارسال نظر
یـــــک جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ق.ظ http://onee.blogsky.com

شعر تلخی بود ... :(

---
امیدوارم تا الان دیگه بهتر شده باشی و میدونم که برات ناراحت کننده هست وگرنه تعریف میکردی که چه اتفاقی افتاده ...

می نویسم
بذار بقیه درس بگیرن

میترا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ق.ظ http://iceheart3.blogspot.com/2009/09/blog-post.html#links

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، حتی اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری
http://www.20dollars2surf.com/?ref=12020

[ بدون نام ] جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

چه تلخ ....
لعنت به همشون ...
دعا می کنم زودتر به آرامش برسید ...
یکم باید با زمان کنار بیایید ...
غضنفر میگه خدایا ماه رمضان را همچون المپیک هر چهارسال یکبار آنهم فقط در یک کشور برگزار نمایید ...(چشمک)

مرسیییییییی تو همیشه به من انرژی مثبت میدی

[ بدون نام ] جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ

به مامن ترین تکیه گاه و آغوش برسید(گل)

مرسی از دعای قشنگت
چسبید

شاسوسا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:45 ب.ظ

زین بعد من و رندی و بی خبری

بی خبری بی خبری..............

north شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ق.ظ

سلام خوشگل خانم خوبی؟

مرسی عزیزززم

ریحانه شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

گناه من تنها زن بودن من است ........

.....متاسفم...

سمن یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ق.ظ

نهال خانومی؟بهتری؟؟

آره خدا رو شکر

سیاوش دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://niyagara.blogfa.com/


من یـک انسانم

من هنوز یک انسـانم

من هر روز یک انسانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد