خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

خوشبختی

زندگی را با همه ی زیبایی اش در آغوش می کشم...

ریزش مو

واقعا من رو ببخشید با این تکنولوژی خراب!! 

 

 

 

 

 ریزش مو علل مختلفی داره که این جا می تونید درباره اش بخونید...

 

به هر حال حتی اگه به علل داخلی هم تحت درمان باشید،درمان موضعی بهتون کمک خواهد کرد...

 

متاسفانه من الان سیستم خودم خرابه و نمی تونم که براتون عکس بگذارم! 

 

ولی توضیحات کاملی می دم از تجربه ی خودم که امیدوارم بتونه بهتون کمک کنه...

 

اولین محصولی که می خوام بهتون معرفی کنم،محصولات ساینس هست که محصول ایتالیاست(من قبلا به اشتباه گفتم فرانسه) و ظاهرا سایت نداره و ریشه اش رو تو اینترنت ملخ خورده و من نمی تونم براتون لینک بگذارم!

 

دو تا از محصولات بسیار قوی ساینس( science) شامپوی ضد ریزش و سرم تقویتی مو هستش!

اینو کاملا بهتون قول می دم که شامپوی ضد ریزش ساینس با همون اولین بار استفاده تاثیرش رو نشون میده و بی نظیره! سرم تقویتی و ضد ریزشش هم بعد از حمام استفاده میشه که اینم عالیه...

 

محصول دیگه ای که در چندین مرحله که من دچار ریزش شدید مو شده بودم خیلی خیلی کمک کرد،لوسیون بتامتازون بود!!!!!!! همین لوسیون های کوچکی که در همه داروخانه هست!

 

یادمه اولین بار که دچار این مشکل شدم و خیلی ناراحت بودم(من موهای بسیار بلند و پرپشتی دارم که وقتی شروع به ریزش می کنه به خاطر بلندی موها و تعداد زیادشون خیلی نمود داره)،رییس بخش پوست دانشگاه شیراز بهم گفتش که اینو با تضمین من کف دستت هم که بزنی مو در میاد!!! اما زیاد نه!! در زمان اوج ریزش،هفته ای دو بار!!   

 

من هم مثلا 4-5 ساعت قبل از حمام ،پوست سرم رو با بتامتازون ماساژ میدادم و چند ساعت بهد میرفتم حمام...

تاثیر اینم فوق العاده بود!

 

2 تا ساپلیمنت هم هستند که مختص مو هستند که اینا هم واقعا معجزه می کنند:

 

یکیشون Ana caps  هست و دیگری glycovit....

 

هر دو دارو هستند و مختص مو و کاملا بدون عارضه و دومی در رشد ناخن ها هم تاثیر خیلی خوبی داره! و خوب هر دو هم ترکیبی از زینک دارند و دیگه جداگانه مصرف کردن زینک موردی نداره...

 

من واقعا متاسفم چون الان تمام این محصولات رو گذاشتم کنار دستم ولی چون لپ تاپ خودم نیست نمی تونم عکس ها رو منتقل کنم ولی در اولین فرصت این کار رو می کنم...

 

یادتون نره که ماساژ معمولی موها ، عدم استرس،مصرف میوه و سبزیجات و ...نقش موثری در جلوگیری از ریزش موها ایفا می کنه... 

 


نظرات 27 + ارسال نظر
هادی شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ق.ظ http://autobloghadi.blogsky.com

سلام
خیلی عالیه....خیلی جالبه.......من از این موضوعات خوشم می آید..

سلام

مرسی

غزلک شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ http://yeghazalek.blogspot.com

من قرص و شامپوی اکوفن رو هم مصرف کردم خیلی خوب بود.مخصوصا قرصش.اون هم زینک داره.
یکی دیگه هم آمپول لازارتیگ بود اگه اشتباه نکنم که ویالی بود ولی باید روی پوست سر ماساژ میدادی.
همه اینا برای یه مدت ریزش موهام رو قطع کردن ولی به محض اینکه دوباره استرس هام شروع شدهر چی رشته بودم پنبه شد.

اکوفن هم عالیه ولی بهد از ساینس من اکوفن هم مصرف کردم خوبه...

باید استرسی رو که این جوری باعث ریزش مو میشه درمان کنی...

رویا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ق.ظ http://ahoyekheyal.persianblog.ir

خیلی ممنون نهال جان .

خواهش می کنم عزیزم...

موج شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ق.ظ http://dolaat.blogsky.com

سلام

من اتفاقی اومدم...نمی دونم شاید اتفاقیم نبوده...

شاید دوباره اتفاق بیفته...اگه اتفاقی نبوده شما هم بییاین...

تا بعد

حتما...

بیتا شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ق.ظ

ممنون عزیزم که وقت گذاشتی .در مورد لوسیون بتامتازون برای منی که ریزش مو دارم ولی خیلی خیلی شدید نیست هم قابل استفاده است ؟ بعد همون هفته ای دوبار بزنم کافیه ؟عوارض جانبی هم داره؟
ببخشید که یه عالمه سوال شد(ایکون شرمندگی)

عزیزم الان یه پزشک پشت خط تلفنمه میگه اشکال نداره بزن مضافا به این که از نظر کم خونی و هورمونی هم حتما آزمایش کن...

اگه باز سوالی داشتی بپرس

north شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام مرسی فعلا دارم محصول ایوروشه امتحان می کنم بعدا می رم سر وقت ساینس . بوس

عزیزم ایو روشه محصولات مخصوص مو رو برای ریزش مو من بهت توصیه نمی کنم...یعنی من اصلا ازش نتیجه نگرفتم!دکترم هم همین طور میگه اصلا ضد ریزشش رو توصیه نمی کنم...

البته به نظر من اعتقاد به محصول مهم ترین رکنه...

مارال شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ http:// 1338455.blogfa.com

سلام با ارزوی بهتریتها یک شرکت سوئدی بنام اوریف لیم تبلیغ میکنه همونه یا نه با تشکر

سلام عزیزم
نه اوریم لیف یه برند خیلی معمولیه و ظاهرا بهترین محصولش کرم ضد لکش هست...

البته اون محصول آبرسانش هم خوبه ظاهرا

سلام شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

(گل)

مرسی دوستم

yalda شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ب.ظ

dastet dard nakone nahal jan,vali agar shod akasasho hatman bezar,in site hamin science hast bebin haminhast?doroste

?http://sciencecosmo.com
albat fekr konam hamin bashe,chon inam neveshte mahsole italie hastesh,
bazam age tonesti aksa ana caps va oon yeki va khode shampoo ro ham bezar,
bazam mamnoon az rahnamaieet

payandeh bashi

والا تو قسمت پروداکتش که رفتم اون دو تایی که مد نظرم بود رو ندیدم
آدرست رو بگذار

yalda یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ

nahal jan aksasho didam sitasham didam va barat adresesho gozashtam ,motasefaneh inja ke man zendegi mikonam namayandegi nadare,hata keshvaraye trafemoonam namayandegi nadare,magar inke beram khode italie bekharam:)
losiyoone betametazonam ke inja nist,,akhe man chi kar konam hala,:(
bazam golam mersi ke zahmat keshidi va gofti
movazebe khodet bash
payandeh bashi

عزیزم کجا زندگی می کنی تا برات بفرستم
برای من هیچ کاری نداره...
برام بگو تا برات بفرستم فقط امیدوارم از نظر داخلی مثل اندازه گیری هورمون ها و وضعیت تخمدان ها رو بررسی کرده باشی که اگه خدای نکرده مشکلی بود هم داخلی درمان بشه هم موضعی
منتظرت هستم
آدرست رو برام بگذار...

مریم شیرازی یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ق.ظ

سلام نهال جونم
مرسی از راهنماییات.
نهال جون اگه می شه یه چیزی هم برا پر پشت شدن ابرو معرفی کن.
بوس

سلام عزیزم

چشم یه تاپیک تو اون یکی وب می گذاریم....

طفلک آقایون خواننده این جا چرتشون گرفت با این حرفای ما!!!!

yalda یکشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:00 ب.ظ

nahal jan mersi az lotfet,man europa ye markazi zendegi mikonam,bikhiyal khanoomi,man rizeshe moom az estresse ziyade,ke onam darmooni nadare,magar inke hasasiyatamo kam konam,ke onam nemitoonam
dar har hal bazam mamnoonam ke inghadr mehrabooni
payandeh bash

باور کن فرستادنش برا من هیچ کاری نداره

راحیل پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ

نهال جون من از خواننده های قدیمی وبتون هستم خیلی قدیمی از اون وب قبلی
منم ریزش موی شدید دارم و البته چند ساله و خیلی خیلی دپرس هستم واسه این موضوع
البته من کازرونی ام و دکتر ژاله ربیعی هم رفتم قبلا ولی هم داروهاشون گرونه هم اینکه خورد به دانشگاه و اینا و دیگه نتونستم برم واسه تزریق آمپول توی پوست سر
نمی دونم هنوزم این کارو انجام میدن یا نه میشه بگی این داروهایی که معرفی کردی واسه منم که ریزش موهام مزمن شده و الان تقریبا جلوی سرم کف سرم پیداست اثر داره یا نه؟
یعنی باعث رشد مجدد مو میشه؟و اینکه شیراز این دارو کجا ها پیدا میشه و قیمتش چنده
ممنون میشم جواب بدی
مرسی

راحیل جان

لطفا اول یه آزمایش خون برای کم خونی و اندازه گیری هورمون های زنانه و مردانه بده به علاوه ی یه سونوگرافی تخمدان و رحم .
اگر از اون جا احیانا مشکلی بود اساسی درمان بشه...

اون داروها موضعی هستند و همه رو داروخانه ی ساسان فلکه ی گاز داره.
بهت توصیه می کنم حتما اول یه سر برو پیش دکتر سیاوشی.میدان دانشجو ساختمان ۲۰۰۰

اون خودش مو به مو وقدم به قدم و بسیار دقیق بررسی می کنه تو رو والکی هم نمی دونتت...


داروهای پوستی هم خوب معمولا گرونه یه کم و شاید مثلا اون مجموعه ای که من گفتم کلا ۵۰-۶۰ تومان در بیاد که به نظر من ارزشش رو داره

بازم سوالی داشتی من در خدمتم عزیزم...

راحیل یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ق.ظ

مرسی نهال جونی لطف کردی بوس بوس بوس

خواهش می کنم ..قابلی نداشت

شادی پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://hopefulness.mihanblog.com

سلام .
شامپو فیتو هم خوبه

امیدوارم بقیه هم اینو بخونند

فاطمه پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام نهال جان
ببخشید من خیلی وقته که این مطلبو خوندم یه مدت دنبال این شامپو و سرم گشتم توی یزد ولی پیدا نکردم.بعد اومدم مشهد اینجا هم یه جایی که سر زدم نداشت. احیانا کسی از دوستان جایی رو در مشهد بهتون معرفی نکردن که بشه از اونجا گرفت؟تهران چطور؟اونجا جایی رو میشناسید که بشه خرید؟
مرسی :)

مهدی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ق.ظ

با سلام
من 26 سالمه ،از 20 سالگی ریزش مو هام شروع شده ، خوشبختانه موهای پر پشتی داشتم اما طی 2 سال اخیر شدت ریزش روز به روز بیشتر شده و حالا مجبور شدم مدل موهام رو عوض کنم تا کم پشتی مو هام کمتر مشخص بشه.
واقعا خیلی از این وضعیت کلافه هستم ،از نظر روحی خیلی روم اثر بد گذاشته ، نمیدونم باید چکار کنم ، انواع شامپو های ایرانی و خارجی رو عوض کردم اما بی تاثیر بوده.
مدام توی این سایت میگردم شاید راهی پیدا کنم.
الان اتفاقی با وب شما آشنا شدم .
خواهش میکنم منو راهنمایی کنید ، اگه روش یا شامپو یا لوسیونی سراغ دارید بهم معرفی کنید.
خدا خیرت بده

ریزش موی اندوژنیک دارید...
کجای ایران هستید؟؟

مهدی دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ

سلام
ظاهرا اندروژنیک هست
بروجرد

زهرا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام.میشه بگی چند قطره لوسیون بتامتازون استفاده میکردی؟

زهرا سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ

من نوشته هاتو خوندم.فکر و نگاهتو دوست دارم.اسمم زهراست.خوشحال میشم منو توی یاهو ادد کنی که بتونیم بیشتر با هم حرف بزنیم.
در مورد ریزش مو هم ازت کلی سوال دارم

زهرت چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:07 ق.ظ

سلام نهال جان من وخواهردوقلوم لکه های پوستی قهوه ای رنگ اطراف گردن وزیرسینمون داریم بایدچکارکنیم

زهرا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 03:08 ق.ظ

سلام نهال جان من وخواهردوقلوم لکه های پوستی قهوه ای رنگ اطراف گردن وزیرسینمون داریم بایدچکارکنیم

fatemeh سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:55 ب.ظ

مرضیه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام عزیزم من صورتم لک داره باید چکار کنم؟؟من کرمای لک خیلی زدم اما خوب نشدن

زهرا سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام نهال جون لطفا جواب بده برام مهمه
من موهام در اثر کشیدن زیاد ریخته..خیلی هم ریخته
این چیزا ک گفتی برا اینجور ریزشا هم فایده داره یا هیچ راهی ب جز کاشت مو نیس؟
برای رشد بیشتر مو چی؟ موهام رشدش خیلییییی کمه..اصلا بلند نمیشه چیکار کنم..
لطفــــــــااااااااااااااغ جوابمو بده
ممنون❤️

آزاده جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام بچه ها کسانی که ریزش موی آندروژنیک دارن باید از کپسول های sawpalmetto complex استفاده بکنن که مخصوص این نوع ریزش مو هست و در کنارش از لوسیون بتامتا زون هم استفاده کنن

ریضا سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 06:12 ب.ظ http://turkuaz.blogfa.com

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد